Andreea Sava: Face minuni pentru siluetă

Facebook / Andreea Sava
Facebook / Andreea Sava

Andreea Sava a prezentat o listă cu cele mai importante alimente care conțin Omega-3.

„Am vorbit mult despre pericolul consumului de grăsimi nesănătoase, mai ales asupra sistemului cardio-vascular. Însă, v-am spus de multe ori că o dietă echilibrată este esențială dacă vreți să fiți sănătoși. Deci în niciun caz nu trebuie să eliminați grăsimile din alimentație. Ba chiar acestea trebuie să reprezinte în jur de 20-25% din aportul caloric zilnic. Și există, desigur, grăsimi sănătoase. Din această categorie fac parte acizii grași esențiali Omega 3 care au proprietăți antiinflamatorii, reduc nivelul colesterolului, ajută în cazul depresiei, artritei, diabetului și a bolilor sistemului nervos. De asemenea, ajută la refacerea masei musculare și la creșterea acesteia și, n-o să vă vină să credeți, și la arderea grăsimilor”, a scris Andreea Sava pe blogul ei, unde a și publicat o listă.

Top alimente bogate în Omega 3

Somon
Sardine
Macrou
Spanac

Citiți continuarea AICI.

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play




Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2021 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: publicitate@dcnews.ro


cloudnxt1
YesMy