Andreea Sava: Face minuni pentru siluetă

Rodica Mitu / 24 feb 2019 / 17:55 Salveaza PDF Comentarii
Facebook / Andreea Sava
Facebook / Andreea Sava

Andreea Sava a prezentat o listă cu cele mai importante alimente care conțin Omega-3.

„Am vorbit mult despre pericolul consumului de grăsimi nesănătoase, mai ales asupra sistemului cardio-vascular. Însă, v-am spus de multe ori că o dietă echilibrată este esențială dacă vreți să fiți sănătoși. Deci în niciun caz nu trebuie să eliminați grăsimile din alimentație. Ba chiar acestea trebuie să reprezinte în jur de 20-25% din aportul caloric zilnic. Și există, desigur, grăsimi sănătoase. Din această categorie fac parte acizii grași esențiali Omega 3 care au proprietăți antiinflamatorii, reduc nivelul colesterolului, ajută în cazul depresiei, artritei, diabetului și a bolilor sistemului nervos. De asemenea, ajută la refacerea masei musculare și la creșterea acesteia și, n-o să vă vină să credeți, și la arderea grăsimilor”, a scris Andreea Sava pe blogul ei, unde a și publicat o listă.

Top alimente bogate în Omega 3

Somon
Sardine
Macrou
Spanac

 

Citiți continuarea AICI.


Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.26