Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail [email protected] și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

Alimentele care ne omoară încet, dar sigur. Le consumăm zilnic

Ema Apostu / 27 Martie 2018 / 18:53

Suntem ceea ce mâncăm. Alimentele consumate influențează sănătatea noastră, ne cresc sau ne scad greutatea corporală, ne ajută sau ne distrug.

Iată care sunt alimentele care ne fac mai mult rău decât bine:

1.MARGARINA

Ani de zile, untul era considerat un dușman, dar cercetătorii ne spun margarina este un pericol de care trebuie să fim conştienţi. Făcut cu uleiuri vegetale hidrogenate, un număr de studii au asociat acest aliment cu un risc crescut de boli de inimă și de cancer.

2. CARNEA PROCESATĂ/MEZELURILE

O serie de studii au verificat legătura dintre carnea prelucrată și cancer, acestea având rate deosebit de mari de cancer colorectal. Institutul American de Cercetare a Cancerului a precizat că atunci când mănânci un hot dog zilnic (sau 50 de grame de carne procesată), creşte riscul de cancer colorectal cu 21%.

3.CHIPSURILE DE CARTOFI

Una dintre cele mai frecvent consumate gustări, chipsurile de cartofi nu sunt deloc sănătoase. Cu un conţinut extrem de ridicat în grăsimi, sare și calorii, chipsurile pot duce la o creștere semnificativă a greutății atunci când sunt consumate în mod regulat. Un alt domeniu de îngrijorare este colesterolul, deoarece această gustare sărată a fost prăjită foarte mult.

4. PREPARATELE FĂRĂ GRASIMI

De la iaurt la lapte, alimentele fără grăsimi se găsesc în tot felul de combinaţii şi sortimente. Cercetătorii au descoperit efectele reale ale acestor alimente asupra sănătății. Comercializat ca alternativă sănătoasă, conținutul de grăsime este, în general, înlocuit cu zahăr, îndulcitori artificiali sau sirop de porumb cu fructoză ridicată. Amintiți-vă mereu că nu grăsimea  este inamicul - aveți nevoie de grăsime pentru a vă hrăni corpul și mintea. Este vorba despre tipul de grăsime pe care o alegeți!

5. CARTOFII PRĂJIŢI

Cine nu iubește cartofii prăjiți? Sunt absolut delicioşi, însă, există o problemă - sunt îngrozitori pentru sănătate. Atunci când consumați o mică porţie de cartofi din lanțurile principale de fast-food, consumați între 200 şi 340 de calorii.

[citeste si]

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


nxt.23
YesMy