O reclamă destinată companiilor și care a fost postată pe 30 de camioane este motivul invocat de șoferii implicați în peste 500 de accidente rutiere în decurs de 24 de ore, care au dat peste cap...
O agenție de publicitate a lansat o campanie de publicitate a cărui scop a fost încurajarea companiilor să folosească noi metode de promovare outdoor, o alternativă bună la plasarea reclamelor pe mijloacele de transport public.
Țelul agenției a fost atins, întrucât campania a devenit virală în întreaga lume, în principal din cauza necazurilor în trafic pe care le-a provocat: 517 de accidente în 24 de ore, potrivit unui raport.
Anunțul publicitar constă într-un autocolant pe care este imprimat bustul dezbrăcat al unei femei. Peste o parte a sânilor perfecţi a fost plasată o bandă pe care a fost scris mesajul \"Atrag atenția\".
Aceasta a fost reclama care i-a distras pe șoferii implicați în cele 517 accidente.
Ildar Yuriev, în vârstă de 35 de ani, a povestit cum, aflat în drum spre o întâlnire de afaceri, a văzut camionul cu reclama buclucașă, după care a fost lovit din spate, de un șofer care a fost distras de ceea ce a văzut pe camion.
Purtătorul de cuvânt al agenţiei de publicitate şi-a cerut scuze în numele companiei pentru incidentele provocate, dar că sunt entuziasmați că inițiativa a avut succes. De asemenea, promite că va oferi despăgubiri acelor șoferi cărora asigurarea auto nu le acoperă reparațiile.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News