„Lupin”, „The Witcher”, „The Crown” și „Wednesday” conduc în topurile Netflix.
Conform raportului „What We Watched: A Netflix Engagement Report”, titluri precum „Lupin”, „The Witcher”, „The Crown”, „Wednesday” și „Squid Game” se numără printre cele mai urmărite producții de pe Netflix în perioada iulie - decembrie 2023.
„Lupin”, serialul cu mai multe sezoane, a generat aproape 100 de milioane de vizionări în a doua jumătate a anului trecut, urmat de „The Witcher” cu 76 de milioane de vizionări și „The Crown” cu 50 de milioane de vizualizări. În plus, alte titluri favorite ale fanilor, precum „Wednesday” (98 de milioane), „Red Notice” (62 de milioane) și „Squid Game” (25 de milioane), au continuat să atragă milioane de spectatori, deși au fost lansate cu mult timp înainte.
Serialele și filmele Netflix care nu sunt în limba engleză au atras o mulțime de oameni - aproape o treime din totalul vizionărilor. Printre cele mai urmărite producții în a doua jumătate a anului 2023 se numără „Dear Child” (53 de milioane) din Germania, „Forgotten Love” (43 de milioane) din Polonia, „Pact of Silence” (21 de milioane) din Mexic, „Mask Girl” (19 milioane) din Coreea, „Yu Yu Hakusho” (17 milioane) din Japonia și spin-off-ul spaniol „Berlin” (11 milioane).
Oamenii au petrecut un total de 90 de miliarde de ore pe Netflix în a doua jumătate a anului 2023, cu un total anual impresionant de 183 de miliarde de ore. Acest raport evidențiază amploarea audienței Netflix și diversitatea preferințelor acesteia în materie de genuri și filme.
Printre cele mai vizionate filme se numără „Leave the World Behind”, care a generat 121 de milioane de vizionări, devenind al cincilea cel mai popular film din istoria Netflix. De asemenea, animația „Leo” a adus 96 de milioane de vizionări, consolidându-și poziția ca cea mai populară animație pe platformă.
Cele mai urmărite producții Netflix includ genuri variate, de la drame și animații la comedii și acțiune. Interesul pentru filmele și serialele despre sport a crescut semnificativ, atingând 184 de milioane de vizionări, cu documentarul „Beckham” atrăgând 44 de milioane de spectatori. Producțiile pentru copii și familie au reprezentat 15% din totalul vizionărilor, cu titluri precum „Gabby's Dollhouse” (90 de milioane de vizionări) și „Family Switch” (62 de milioane).
Printre cele mai populare titluri licențiate în rândul abonaților se numără „Young Sheldon” cu 88 de milioane de vizionări, „Grey's Anatomy” cu 51 de milioane și „Gossip Girl” cu 49 de milioane. De asemenea, serialul „Suits” a adunat 144 de milioane de vizionări pentru cele nouă sezoane în a doua jumătate a anului trecut.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu