Experimentele eșuate ale noului management al PRO TV, cu emisiuni noi, fie plimbate prin grilă la alte ore, fie pur și simplu anulate din cauza audiențelor mici, și-au spus cuvântul, ducând la o situație inedită pentru postul care părea un etern lider al clasamentelor de audiență, scrie reportervirtual.ro.
PRO TV a pierdut 300.000 de telespectatori
În luna iulie 2015, PRO TV a înregistrat la nivel național o audiență medie de 406.000 telespectatori/minut, față de 502.000 telespectatori/minut în luna anterioară. Cu aceste cifre, PRO TV coboară pe locul 2 în clasamentul audiențelor, după Antena 1, care înregistrează în luna iulie la nivel național o audiență medie de 418.000 telespectatori/minut.
PRO TV a avut cea mai mare variație negativă de audiență în lunile iunie și iulie, ajungând astfel să aibă în două luni cu aproape 300.000 de telespectatori/minut mai puțin la nivel național.
Vezi și: ”Ce spun românii”, de la PRO TV, prezentată de Cabral - audiențe modeste la debut
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News