Esquires Coffee aduce în România cultura cafelei cultivată responsabil

esquires coffee
esquires coffee

Esquires Coffee, o franciză internațională de cafenele din Noua Zeelandă, deschide oficial primul coffee shop în Bucureşti, aducând în România cultura cafelei artizanale, ecologice şi echitabile.

Noul coffee shop din complexul comercial Veranda Mall din Bucureşti este primul dintr-o rețea planificată de 25 de magazine care urmează să fie lansate în România în următorii 5 ani.

Cooks Global Foods (CGF) este o companie neo-zeelandeză, proprietara mărcii Esquires Coffee (cu excepția Australiei și Noii Zeelande), care operează pe 12 piețe internaționale. Esquires Coffee păşeşte acum pe teritoriul românesc prin intermediul unui francizor local cu experienţă pe piaţa de cafea, care va fi sprijinit de Directorul General din Irlanda, responsabil pentru business-ul european.  Francizorul ales de Cooks Global Foods deţine şi drepturile de dezvoltare ale francizei în Moldova.

Esquires Coffee este numele cafelei premium, cu o aromă şi gust inconfundabil, produsă din cafea de cea mai bună calitate, cultivată echitabil.  Creşterea responsabilă a cafelei este direct legată de sprijinirea fermelor de cafea ale producătorilor locali şi, implicit, de producerea cafelei ecologice de înaltă calitate. Cele mai bune soiuri de cafea provin din fermele producătorilor locali care se apleacă cu grijă asupra fiecărui bob de cafea, de la culegerea şi decorticarea manuală a fructelor de cafea şi până la prăjirea boabelor selecţionate în cantităţi mici. Toate soiurile de cafea sunt produse de fermieri conform principiilor Organic & Fairtrade, iar chimicalele nu sunt folosite în nici un stadiu al producției de cafea. În plus, cafeaua este cultivată ca parte a unui sistem ecologic existent, care păstrează nealterate pădurea și modul de viață al locuitorilor.

O altă caracteristică unică a Esquires Coffee este aceea că grija pentru comunitate este reflectată în fiecare locaţie, care se adaptează dinamic locului, prin oglindirea valorilor locale şi transformarea coffee shop-ului într-un punct viu a vieţii localnicilor.

„Vrem ca Esquires Coffee să fie poziţionată ca prima alegere în preferinţele bucureştenilor, să reprezinte cafeneaua unde regăsesc un gust unic, obţinut numai de artizanii de cafea, grija pentru mediu şi dezvoltare responsabilă, o locaţie care reflectă valorile comunităţii, pe scurt o experienţă bogată şi relaxată a unui boutique responsabil de cafea high-quality” a declarat Mihaela Chiorpec, Director Operaţional Esquires Coffee România.

Cafeaua face parte din cultura românească de secole, românii fiind printre cei mai activi consumatori de cafea din Europa.  În plus, în ultimii ani, dezvoltarea dinamică a pieţei de cafea a dus la rafinarea gusturilor consumatorilor români. Apariţia boutiq-urilor de cafea şi succesul acestora au determinat marii jucători de pe piaţa cafenelelor din România să se orienteze către livrarea de produse din ce în ce mai calitative.  Consumatorii de cafea premium sunt şi cei care sunt interesaţi de problemele mediului şi ale traiului sănătos şi sunt atenţi la dezvoltarea echitabilă a pieţei de cafea şi creşterea responsabilă a cafelei.

Segmentul coffee shop-urilor de brand a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 30% în 2017 și de 18% în 2016, având cea mai mare creștere procentuală din Europa în ultimii doi ani.

Esquires Coffee îşi propune să devină marca preferată de cafenele a oamenilor tineri, sensibili la problemele de mediu şi de dezvoltare durabilă, cu afinitate pentru produsele premium şi cafea de cea mai bună calitate.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel