Vacanța e despre plimbare. Ponturi pentru a-ți pregăti picioarele

Steluța Indrei / 06 iul 2018 / 16:03 Salveaza PDF Comentarii
Descriere foto:

Oricare ar fi destinația ta de vacanță, plimbarea, mersul pe jos este una dintre cele mai importante activități. Ai nevoie de picioare frumoase și sănătoase pentru a te purta pe cărările vacanței. Iată o serie de ponturi care de vor ajuta să te pregătești. 

Sezonul concediilor este în toi, iar pregătirile pentru vacanțele mai mult sau mai puțin exotice sunt din ce în ce mai intense. Și tu îți pregătești corpul pentru a arăta fabulos în costumul de baie? Pentru multe femei însă, zona picioarelor reprezintă o problemă, fiind destul de greu de tonifiat, având un aspect inestetic de „coajă de portocală”.

1. Masează-ți zilnic picioarele

Obiectivul principal al unei tehnici de masaj anticelulitic este de a topi grăsimea și de a reduce aspectul de „coajă de portocală”. Masajul anticelulitic acționează asupra celulelor de grăsime și ajutându-le să se desprindă de țesuturi și să se reabsoarbă în mod eficient în corp. Acest tip de masaj specific se efectuează pe acele zone ale corpului care sunt cel mai predispuse la celulită, precum picioarele. Pentru rezultate pe măsura așteptărilor tale, masează-ți picioarele în fiecare zi apelând la un podus profesional special conceput pentru reducerea celulitei. Poți opta pentru un gel bio cu extract de mentă și cafea. 

2. Bea apă cu lămâie

Lămâile ajută la detoxifiere, eliminând corpul de toxinele care cauzează celulita și retenția de apă. Acestea sunt, de asemenea, bogate în bioflavonoide și vitamina C, ale căror proprietăți antiinflamatorii și antioxidante luptă împotriva radicalilor liberi, împiedică descompunerea colagenului și păstrează depozitele de elastină (care acționează ca fillere naturale ale pielii).

Și nu este totul: lămâile ajută, de asemenea, la restabilirea echilibrului acido-alcalin al organismului, menținând un pH constant.

3. Renunță la sarea rafinată

E un lucru simplu pe care îl poți face pentru a preveni umflarea picioarelor. Treci de la sarea rafinată (sare de masă) la sarea de mare din Marea Celtică sau sarea de Himalaya.

Sarea rafinată este extrem de acidă și elimină mineralele din organism. Este, de asemenea, extrem de deshidratantă (bun venit, celulita!), și atât de rafinată încât corpul tău va trebui să depună un efort foarte mare pentru a o recunoaște și a o asimila. Sarea rafinată ajută doar la acumularea de toxine în corp. Pe când, sarea de mare și sarea de cristal sunt alcaline, pline de minerale benefice.

4. Folosește un gel pentru picioare obosite

După plimbările lungi pe drumuri de vacanță nu uita să pui în bagaj un gel cu efect reconfortant asupra picioarelor. Acesta ajută la îndepărtarea senzațiilor de oboseală și greutate a picioarelor stimulând circulația sângelui. Este cu atât mai bine cu cât alegi un gel pe bază de plante bio: aloe vera, măsline, rozmarin, lavandă, unt de shea, acționează în siguranță pentru a vă oferi o piele tonifiată și picioare ușoare.



Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.26