Dieta cu roșii. Mult mai ușor de ținut decât pare

Rodica Mitu / 20 noi 2018 / 13:00 Salveaza PDF Comentarii
Dietă
Descriere foto: Dietă

Roșiile sunt ideale în diete.

Roșiile conțin 94% apă și au doar 17 calorii la 100 de grame. Bogate în antioxindati, au numeroase beneficii pentru sănătate. Ajută organismul să lupte cu infecțiile și întăresc sistemul imunitar.

Iată cum arată dieta cu roșii pentru șapte zile:

Ziua 1

Mic dejun: un ou fiert, o felie de brânză slabă, o felie de pâine integrală, un pahar cu suc de roșii și o cafea neîndulcită
Prânz: 20 de grame de paște fierte, o salată din trei roșii, ceapă verde, pătrunjel și suc proaspăt de lămâie, un iaurt degresat și un pahar cu suc de roșii
Cină: supă de roșii, 100 de grame de piept de pui la grătar și o piersică ori un măr.

Ziua 2

Mic dejun: o felie de brânză degresata, o roșie, două felii de pâine integrală și o ceașcă de ceai neîndulcit
Prânz: supă de roșii, 150 de grame de peste la grătar și un pahar cu iaurt degresat
Cină: o salată din trei roșii, doi castraveți, ceapă verde, salată verde, suc proaspăt de lămâie și câteva cireșe.

Ziua 3

Mic dejun: o salată de fructe și o cafea fără zahăr
Prânz: o salată orientală cu 150 de grame de carne de pui la grătar și un pahar cu suc de roșii
Cină: 100 de grame de piure de cartofi, un ou fiert și o salată din trei roșii.

Ziua 4

Mic dejun: o felie de brânză degresata, două felii de pâine integrală, un pahar cu suc de roșii și un ceai neîndulcit
Prânz: 150 de grame de peste fiert, o salată de roșii cu castraveți și ceapă verde și și o nectarină
Cină: supă de roșii, 200 de grame de fasole verde fiartă și o salată de fructe.

Ziua 5

Mic dejun: o ceașcă cu compot de ananas și o cană cu lapte dulce degresat
Prânz: un ou prăjit, două felii de pâine integrală, un bol cu salată de roșii și castraveți și o caisă
Cină: 200 de grame de ciuperci la grătar, 30 de grame de cașcaval, o salată din două roșii și un pahar cu suc de roșii.

Ziua 6

Mic dejun: o felie de brânză degresata, două felii de pâine integrală o cafea neîndulcită
Prânz: 100 de grame de carne de pui fiartă, 50 de grame de orez fiert, o salată cu roșii și un fruct la alegere
Cină: 100 de grame de peste fiert, cu un cartof fiert și un pahar cu suc de roșii.

Ziua 7

Mic dejun: un pahar cu iaurt degresat, două felii de pâine integrală, o cafea neîndulcită și un kiwi
Prânz: 200 de grame de pui la grătar, doi cartofi fierți și un pahar cu suc de roșii
Cină: 100 de grame de brânză degresata, o salată de roșii cu ceapă verde și castraveți și câțiva struguri.



Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.26