Televiziunea Publică a înregistrat audiențe peste medie duminică seară, pe intervalul orar în care a difuzat selecția națională a concursului Eurovisionul, câștigată de Voltaj. Cei 674.000 de telespectatori au dus TVR pe locul patru la nivel național. La fel a stat situația pentru Postul Public și la nivel urban, în timp ce pe publicul comercial TVR 1 s-a clasat pe poziția a șasea, conform datelor prezentate de paginademedia.ro.
Selecția națională a Eurovision s-a desfășurat pe parcursul a trei ore și jumătate și a avut un concurent serios în finala show-ului "Sunt celebru, scoate-mă de aici", de pe PRO Tv.
Din cei 674.000 de telespectatori înregistrați la nivel național de TVR 1, aproape 400.000 au fost de la orașe, Postul Public fiind devansat pe acest segment de PRO Tv, Antena 1 și Antena 3.
Pe publicul comercial, TVR 1 s-a clasat pe poziția a șasea, cu o medie de 112.000 de privitori pe minut.
Iată audiențele de duminică seara, conform sursei citate:
- Ratingul reprezintă numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
- Share/Cotă de piață reprezintă procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu