Trei sute de turiști își văd vacanța afectată de o așteptare în aeroport de mai bine de 10 ore.
Aproximativ 150 de români trebuiau să se întoarcă acasă, în această dimineață, în urma unui concediu în Antalya. Însă din urmă cu o seară, au fost anunțați de o întârziere de 2 ore și jumătate a avionului, astfel că-n loc de ora 06:00, au părăsit cazarea la 08:30. Ei trebuiau să vină acasă cu zborul charter A24225, operat de Animawings pentru Christian Tour, cu destinația Brașov. Dar a fost amânat ore în șir.
”Suntem în aeroport de la 08:30, fără apă, fără informații” a spus un turist. ”Am sunat de dimineață la Animawings, au spus ca avionul este in service; la Christian Tour când am sunat au spus ca nu știu nimic, să trimit un e-mail la relații clienți” afirmă altul.
Românii, blocați de 12 ore în Antalya, spun că au primit ”compensație” o sticlă mică de apă și ”un burger mizerabil”. ”Avem copii mici care n-au mâncat, stau în picioare sau pe jos, plâng, sunt obosiți. Niciun anunț, nicio explicație. Suntem complet ignorați”, spune un părinte aflat în aeroport cu un copil de 2 ani, arată bizbrasov.
Între timp, alți 150 de brașoveni au așteptat de la ora 11 zborul de plecare spre concediul mult visat, spre care au plecat după 10 ore de stat în aeroportul din Brașov. Norocul lor a fost că Animawings și Christian Tour le-au asigurat apă și mâncare.
Totul s-a întâmplat pentru că, până la ora 17:00, nu a fost găsită o aeronavă care să o înlocuiască pe cea din service. Conducerea Aeroportului Internațional Brașov Ghimbav a declarat, pentru sursa citată, că s-a făcut solicitare de prelungire a programului de zbor până mâine dimineață la ora 01.00, pentru ca turiștii brașoveni să ajungă în sfârșit acasă, la Brașov și nu la Otopeni.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu
de Anca Murgoci