Ucraina a INTERZIS trei posturi de ştiri ale opoziţiei. "Răspândesc propaganda rusă"

Foto cu caracter ilustrativ Pexels
Foto cu caracter ilustrativ Pexels

Preşedintele ucrainean Volodimir Zelenski a decis interzicerea a trei posturi de ştiri ale opoziţiei, printr-un decret fără precedent.

Posturile vizate sunt ZIK, NewsOne şi 112, a căror emisie în Kiev a fost oprită imediat, transmite Agerpres. Interdicţia prevede retragerea licenţelor de emisie şi a frecvenţelor TV şi blocarea conturilor pentru o perioadă iniţială de cinci ani, a anunţat administraţia prezidenţială de la Kiev.

Şeful statului ucrainean a justificat măsura susţinând că respectivele posturi sunt o ameninţare pentru securitatea naţională şi răspândesc propagandă rusă. Posturile de televiziune respective erau considerate în Ucraina drept o portavoce a partidului pro-rus Platforma Opoziţiei pentru Viaţă.

Potrivit celor mai recente sondaje de opinie, acest partid, care până acum a fost al doilea cel mai puternic din Ucraina, ar putea obţine cele mai multe voturi la alegerile parlamentare. Decretul prezidenţial semnat de Zelenski a pus în aplicare o decizie adoptată de Consiliul de Securitate Naţională. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri





Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2022 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: publicitate@dcnews.ro


cloudnxt1
YesMy