Sfaturi pentru călătoria cu avionul. Ce trebuie să faci neapărat atunci când rezervi un zbor. Însoțitor de bord: Așa vei ști mereu în ce te bagi

Sfaturi pentru călătoria cu avionul. Ce trebuie să faci neapărat atunzi când rezervi un zbor. Însoțitor de bord: Așa vei ști mereu în ce te bagi / Foto: Pixabay
Sfaturi pentru călătoria cu avionul. Ce trebuie să faci neapărat atunzi când rezervi un zbor. Însoțitor de bord: Așa vei ști mereu în ce te bagi / Foto: Pixabay

În articol găsești mai multe sfaturi pentru călătoriile cu avionul.

Doi soți, ambii însoțitori de bord, Rich Henderson și Andrew Henderson, au venit cu mai multe sfaturi pentru cei care obișnuiesc să călătorească cu avionul. Și Essence Griffin, angajată de puțin peste un an la o companie aeriană regională din SUA, a oferit câteva trucuri pentru CNN Travel.

VEZI ȘI: Trucuri pentru zborul cu avionul pe timp de vară. De ce este bine să călătorești dimineața, evitând zilele de vineri sau luni. Secretele însoțitorilor de zbor

Citiți literele mici ale rezervării 


În primul rând, însoțitorii de zbor îți reamintesc că fiecare companie aeriană are politici diferite, așa că merită să vă familiarizați cu ceea ce vă poate oferi și ce nu vă poate oferi compania aeriană aleasă în cazul în care lucrurile nu merg conform planului.

Rich spune că acest lucru este important în special dacă ați rezervat zborul la un agent de rezervări terț. S-ar putea să călătorești cu mai multe companii aeriene și nici măcar să nu-ți dai seama. Diferitele companii aeriene oferă, de asemenea, facilități diferite, așa că informarea va evita dezamăgirea dacă presupuneți că veți primi mâncare și apoi descoperiți că trebuie să plătiți în plus pentru aceste servicii în avion.

"Fii pregătit, citește întotdeauna literele mici, așa vei ști mereu în ce te bagi, cu cine zbori", spune Rich.

Descărcați toate aplicațiile: companie aeriană, aeroport și tracker de zbor

Dacă de obicei nu zburați cu compania aeriană aleasă, s-ar putea să nu vedeți rostul să vă umpleți memoria telefonului mobil cu încă o aplicație. Dar pe toată durata călătoriei, această aplicație a companiei aeriene va fi noul tău cel mai bun prieten Și, desigur, de îndată ce ai terminat călătoria, o poți șterge.

"Dacă nu aveți aplicația, cu siguranță zburați orb. Nu aș călători niciodată fără să descarc aplicația companiei aeriene cu care zbor", spune Griffin.

"Îți va spune când te îmbarci, dacă întârzii, vei ști asta, cu cât întârzii. Veți vedea schimbări de scaun, modificările de la poartă, informații despre cartele de îmbarcare, upgrade-uri...", a mai spus acesta.

Rich sugerează, de asemenea, descărcarea aplicațiilor pentru aeroportul de plecare și de destinație, precum și a aplicațiilor care urmăresc sosirile zborurilor, cum ar fi FlightAware.

Uneori, aplicațiile se vor actualiza înainte de anunțurilor din aeroport sau avion. În plus, dacă ai deja informații pe telefonul tău mobil, eviți să stai la poartă sau în avionul ținut la sol și să te întrebi ce se întâmplă.


Ajungeți devreme la poartă


Dacă zborul tău pleacă la ora 11 a.m., asta nu înseamnă să ajungi la poartă la ora 11 a.m. Poate că sună evident, dar Griffin spune că a văzut adesea călători sosind la poartă, cu cafea la pachet în mână, speriați că au pierdut zborul în ciuda faptului că se aflau pe aeroport de câteva ore.

"De obicei, îmbarcarea începe cu 30 de minute înainte. Și de cele mai multe ori, vor ca ușa să fie închisă cu 10 până la 15 minute înainte de plecare. Și odată ce ușile sunt închise, asta este", spune ea. 

Griffin sugerează să fii cu ochii pe ora zborului și pe anunțurile de îmbarcare din momentul în care ajungi la aeroport. Dacă aveți aplicațiile companiei aeriene și a aeroportului, verificați actualizările acolo. 

Dacă zborul dumneavoastră este anulat sau întârziat, evitați linia de asistență pentru clienți


Când lucrurile merg prost, în loc să așteptați într-o coadă de pasageri frustrați, merită să folosiți telefonul mobil pentru a căuta informații online sau pentru a apela liniile de asistență ale companiilor aeriene.

Griffin spune că ar recomanda, de asemenea, ca oamenii să vorbească cu agenții de la poartă, mai degrabă decât să sune la linia de asistență pentru clienți. Ei au adesea informații pe care le pot transmite și vă pot ajuta să rezolvați numeroase situații.

"Dacă ești la poartă și aștepți, există întârzieri, poți oricând să vorbești cu agentul de la poartă, care e chiar acolo. Ei îți pot oferi informații", spune Griffin.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel