Răzvan Ciobanu, mort în accident. Cum a slăbit 50 de kilograme. Transformarea spectaculoasă

Denisa Zamfir / 29 apr 2019 / 11:16 Salveaza PDF Comentarii
Răzvan Ciobanu
Descriere foto: Răzvan Ciobanu

Răzvan Ciobanu, celebrul creator de modă care s-a stins din viață în noaptea de duminică spre luni, într-un grav accident rutier, a trecut printr-o transformare spectualoasă de-a lungul carierei sale. Designerul a slăbit până la 50 de kilograme după ce a ținut o dietă.

Răzvan Ciobanu a reușit să slăbească aproape 50 de kilograme după ce a ținut dieta Atkins. Designerul a ajuns la 80 de kilograme, pornind de la o greutate de 128 de kilograme.

Răzvan Ciobanu a hotărât să țină dieta Atkins, consumând doar carne, brânză și ouă.

 "Nu cred în fresh-uri. Ma bine mănânc două portocale, ca să am și fibre. Fructe consum. Am un program de viață foarte relaxat. Pot să mănânc și omletă, fără ulei. Nici nu amestec multe ingrediente la o masă. Am un orar fix de mese. Mănânc cam din patru în patru ore. Micul dejun îl servesc între 7 și 9 jumate. Apoi mănânc fructe până la masa de prânz. La prânz pot opta pentru supe, carne la grătar, carofi copți, sushi, chiar și mici. Mănânc câte 6 mici dacă vreau, dar cu legume și cu muștar fără zahăr. Iar la cină, pot să mânânc iar sushi dacă mi-e poftă sau pește la grătar", i-a povestit vedeta lui Teo Trandafir.

Dieta Atkins este una săracă în carbohidrați și este recomandată celor care vor să slăbească relativ rapid multe kilograme.

Dietă Răzvan Ciobanu. Cele 4 faze ale dietei Atkins

 

Faza 1 (introducerea): Trebuie să consumi cel mult 20 de grame de carbohidrați pe zi, timp de două săptămâni. Poți consuma alimente grase, cu multe proteine, cu puține legume bogate în carbohidrați, precum cele cu frunze verzi. Asta va produce șocul necesar ca să începi să slăbești.

Faza 2 (echilibrarea): Treptat, dar foarte încet, adaugi în meniul zilnic legume cu frunze verzi care au conținut scăzut de carbohidrați și cantități foarte mici de fructe.

Faza 3 (reglajul fin): Când ai ajuns foarte aproape de ținta propusă (greutatea dorită, evident), adaugi treptat și tot încet, alimente cu carbohidrați în meniul tău, astfel încât să încetinești slăbirea.

Faza 4 (menținerea): De cum încolo poți mânca alimente cu carbohidrați „sănătoși", pe care organismul tău a învățat să-i tolereze și să-i digere astfel încât să nu te mai îngrași.

Vezi și: Răzvan Ciobanu a murit. Avocatul designerului, detalii halucinante: Ce nu a mai apucat să facă


Te-ar putea interesa






Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.24