Mercedes a dezvoltat primul autoturism Maybach pentru off-road, iar imaginile sunt spectaculoase.
Desprinsă parcă dintr-un joc pe calculator, noua maşină Maybach are un compartiment ascuns chiar în bord, în spatele volanului, dar şi scaune care se transformă în pat.
Frâna de parcare este acţionată la buton, iar bordul este acoperit aproape în întregime de un ecran imens, care se poate strânge ulterior. În plus, maşina vine echipată cu o ... secure Maybach, dar şi o busolă.
Iar marele avantaj al maşinii este că e şi electrică, având mai multe panouri solare încorporate.
Mercedes numeşte conceptul "un design diferit de orice a mai fost dezvoltat vreodată de Mercedes Benz. Este o umilă contribuţie la moştenirea vastă a celor de la Abloh", conform supercarblondie.com.
"Vrem să comemorăm cu respect munca unui talent uriaş, care a creat posibilităţi infinite prin imaginaţia sa şi i-a inspirat pe toţi cei care i-au cunoscut munca", a mai transmis Mercedes, după ce Virgil Abloh, creatorul companiei de design, a murit.
Maşina are 5 metri lungime. Vezi imaginile în VIDEO de mai jos:
Vezi această postare pe Instagram
Producția SUV-ului Mercedes-Benz EQS EV este programată să înceapă în iunie la fabrica producătorului auto din Alabama.
Mercedes-Benz își electrifică gama de crossovere de mare volum, începând cu SUV-ul EQS
Mercedes-Benz a înregistrat o cerere globală puternică pentru vehicule electrice marca EQ în ultimele 18 luni.
„În primul trimestru, am triplat vânzările de vehicule complet electrice (comparativ cu acum un an)”, a spus Britta Seeger, șefa de vânzări și marketing Mercedes-Benz. „De asemenea, vedem o cerere uriașă din partea clienților care solicită vehicule cu baterii complet electrice”.
Pentru Mercedes și concurenții săi, vehiculele electrice creează o oportunitate de a crește baza de clienți, potrivit Playtech.
„Deocamdată nu vedem nicio canibalizare”, a spus Seeger. „Interesul provine de la clienți mai tineri… orientați spre tehnologie. Mulți dintre ei sunt noi pentru brand.”
SUV-ul EQS este al treilea model construit pe noua arhitectură a vehiculelor electrice sau platforma EVA a Mercedes. Disponibil cu tracțiune spate și integrală, modelul este alimentat de o baterie de 107,8 kilowați-oră care oferă o autonomie de peste 600 km, pe baza ciclului de testare WLTP.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu