Mattel, producătorul BARBIE, reciclează: Cere cumpărătorilor să trimită înapoi jucăriile nefolositoare

Pixabay
Pixabay

Producătorul de jucării Mattel le cere celor care au jucării nefolositoare să le trimită la sediul companiei pentru a le putea recicla. 

Compania Mattel, cea care produce păpușile Barbie, a lansat un program, „Mattel PlayBack”, prin care așteaptă înapoi jucăriile vechi, pe care dorește să le refolosească în cele noi, alăturându-se astfel mișcării verde, de reciclare și reducere a emisiilor de carbon. 

Cu o vechime de 76 de ani, Mattel dorește ca pe viitor activitatea companiei să fie mai sustenabilă, iar în trecut producătorul a promis că materialele din care sunt modelate jucăriile vor fi 100% reciclate sau din bio-plastic, schimbările aplicându-se și ambalajelor.              

Cei care mai dețin jucării pot participa la acest program accesând site-ul web al companiei, unde găsesc pașii pe care trebuie să îi parcurgă. Aceștia trebuie să trimită coletul cu jucării către adresa companiei, atașând pe cutie o etichetă pentru transport gratis. Jucăriile vor fi sortate după tipul de material și modul de reciclare, fiind apoi procesate pentru a deveni materie primă pentru noi jucării. Jucăriile primite fie vor fi transformate în plastic, fie vor fi transformate din reziduuri în energie.         

Păpușile, mult mai căutate în pandemie

„Trebuie să ținem aceste materiale valoroase departe de depozitele terestre de gunoi, având acum oportunitatea să învățăm din modelul circular”, a declarat pentru CNN Business Pamela Gill-Alabaster, directorul e sustenabilitate al companiei Mattel. 

Schimbarea mai vine pe fondul creșterilor vânzărilor de păpuși înregistrat în pandemie. Vânzările păpușii Barbie au crescut la nivel global cu 16%, producătorul de jucării Mattel ajungând la cel mai bun nivel din 2017 și până astăzi. Pandemia a fost un lucru bun pentru industria jucăriilor, înregistrându-se creșteri după restricțiile care au început în martie 2020. 

CEO-ul companiei care deține și Hot Wheels, Ynon Kreiz, a spus că până la urmă cererea crescută „extraordinară” a putut fi satisfăcută în final. „Da, industria cu totul a beneficiat de creșterea cererii datorită Covid-19, dar noi am fost și mai buni decât restul”.

Vezi și: Barbie, vânzări record în pandemie. Compania Mattel a întrecut competiția

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel