Vacanță de 5 stele în Turcia cu "surprize" la pachet: "Mușcăturile au dus la infecție. Am plătit 200 de euro consultația plus rețeta". Reacția hotelului (FOTO)

O vacanță de 5 stele, care ar fi trebuit să îi aducă relaxare și voie bună unui turist, s-a transformat într-un coșmar.

"Fac această postare deoarece am văzut că vin foarte mulți români la acest hotel. Cum am ajuns la Recepție ni s-a propus upgrade la cameră, din cameră dublă să ne dea family room la un preț chipurile redus. Am acceptat, am plătit 70 euro ca să ajungem în camera 1240 infestată cu bed bugs (n. red. - ploșnițe). Dimineața lenjeria pătată de sânge, când am ridicat saltelele pur și simplu plin de aceste insecte. Ne-am adresat recepției și ne-au schimbat camera (ei nu știau chipurile de problemă, deși pe timpul zilei cineva a venit în toate camerele pentru dezinsecție), dar prea târziu, noaptea am fost mușcați toți, iar semnele erau vizibile cam a doua zi.

Am mers la doctor, am plătit 200 euro consultația plus rețeta. Mușcăturile au dus la infecție chiar. Ajunși în UK la medic, diagnostic - infecție, tratament - 7 zile antibiotic. La întrebarea doctorului (sunt în curte de o săptămână), a zis: "Dați-le foc! Dacă băgați ploșnițele în casă, se scapă foarte greu de ele, stau în saltele, haine, cusături, mobilă, îmbinări de lemn și se înmulțesc foarte rapid”, a povestit turistul, care a postat sub anonimat pe grupul de Facebook Forum Turcia.

Comentariile nu au întârziat să apară:

"Degeaba puneți poze. Nu hotelul crește ploșnite. Nu cred că vreun hotelier dorește așa ceva. Astea le aduc din Occident turiștii."

"Cum să pleci la un hotel cu nota 7.7 pe booking? Mai bine stau acasă...brrr."

"Sub aceste note, serviciile sunt slabe. Riști să te îmbolnăvești sigur.”

"Eu vă semnalam cum să evitați neplăcerile în viitor. Să nu mai alegeți sub 8.5 nota sau 4 pe TripAdvisor. Sub aceste note, serviciile sunt slabe, riști să te îmbolnăvești sigur, sub o formă sau alta. Bine că nu ați făcut și enterocolită”, se continuă discuția.

"200 de euro consultaţia la doctor pentru că aţi plecat fără asigurare. E sfântă. Nu înţeleg de ce lumea nu îşi face. În rest, da. Nu a funcţionat dezinsecţia lor pentru că saltele trebuie arse, altfel foarte greu scapi de ele."

"Așa se întâmplă la majoritatea hotelurilor în Turcia. Chiar dacă ai asigurare medicală, ți se spune că hotelul nu are contract cu firma la care ești asigurat. Mi s-a întâmplat, în 2019, la un hotel din Side. Am plătit 110 € consultația și, la două săptămâni, am primit banii în cont."

"Nu se rezolvă cu dezinsecție, degeaba insistă. Pe vapoare împachetează salteaua etanș, o scot din cameră și o incinerează. La fel toată lenjeria, pernele, păturile și draperia, tapițeria dacă există, mocheta. Totul sigilat și incinerat. În cameră se face apoi dezinsecție și se sigilează cu bandă adezivă toate ușile, tocurile, ferestrele. Camera stă închisă 2 săptămâni. Aceasta este protocolul corect. Ce fac ei cu fâsul este de ochii lumii."

"Trebuia să aruncați bagajele (genți/trolere) la gunoi. Hainele trebuiau spălate la min 60 de grade Celsius, altfel ouăle rezistă și eclozează în max. 2 săptămâni. Am trecut prin așa ceva la revenirea din vacanța din Grecia, anul trecut. După ce am ajuns acasă, au început să apară nenorocitele în pat, în special în zona capului (pernelor). Am chemat firma de dezinsecție cu care colaborez la serviciu și au dat cu vermorelul, de vreo 7 ori, cu soluții profesionale, în toată casa. Dormitorul l-am sigilat și n-am mai intrat în el vreo 2 luni. A fost horror, dar e bine că am scapat de ele și de parchet (s-a umflat și a trebuit înlocuit). Ploșnitele se înmulțesc repede când au umezeală și căldură, de aceea se găsesc preponderent în țările cu climat mediteraneean/tropical. Pe viitor, când mai mergeți în țări cu astfel de climă, aveți mare grijă unde dormiți, verificați temeinic saltelele/cearceafurile să nu aveți pe/în ele ploșnițe."

Reacția hotelului

Printre comentariile internauților, a apărut și un mesaj postat chiar de hotelul în cauză:

"Cer ca această imagine și text să fie eliminate. Oaspete a raportat acest lucru în timpul șederii sale la hotelul nostru și s-a făcut o schimbare de cameră (de la camera 1240 la 1102). Dacă situația ar fi mers atât de departe, ne-ar fi putut raporta în timpul șederii sale la hotelul nostru și am fi putut să-i acordăm asistența medicală necesară și să-l trimitem gratuit la spitalul contractat. Plănița este o boală a insectelor care se transmite dintr-un loc în altul, deoarece această situație nu a fost observată în nicio altă cameră a hotelului nostru. Există posibilitatea ca oaspetele să fi fost infectat în timpul unei alte călătorii. Fotografia nu a fost făcută în hotelul nostru, nu există nici măcar un astfel de covor în hotelul nostru. Toate pesticidele necesare sunt efectuate în mod regulat în hotelul nostru, avem toate actele. Aceasta este o acuzație înșelătoare, deoarece nu aveți nicio dovadă că a fost la hotel", a fost comentariul postat de reprezentanții hotuelului pe grupul de Facebook.

Ulterior, turistul a revenit cu poze doveditoare chiar din camera de hotel în care a stat.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel