O nouă agenție de turism. Proiect inedit în România

Roxana Neagu / 27 iul 2018 / 14:54 Salveaza PDF Comentarii
Descriere foto:

despreSpa.ro și Travelle își unesc forțele în prima agenție de turism specializată pe wellness din România. 

Una este să consideri wellness-ul o „anexă"a vacanței tale și cu totul altceva să îți construiești întregul sejur în jurul stării de bine. În zilele agitate pe care le trăim, deconectarea de la cotidian a devenit o nevoie pe care din ce în ce mai multe persoane încep să o recunoască. Iar un mod eficient de a te „desprinde" temporar de grijile zilnice și de obiceiurile dăunătoare este o vacanță wellness, fie ea o escapadă de week-end sau un sejur complet de o săptămână sau mai mult.

În proiectul Travelle – Wellness Escapes și-au reunit forțele doi pioni importanți ai pieței stării de bine. Dacă Travelle vine cu peste 3 ani de activitate în călătorii și experiențe personalizate, despreSpa.ro înseamnă o infuzie de informații complexe din domeniu, acumulate în peste 8 ani de existență și reprezentând un portal legat de nume grele ale industriei, precum: Asociația Spa România, Eastern European Initiative, Wellness Tourism Initiative, Global Wellness Institute sau Global Wellness Day.

În forma sa completă de astăzi, Travelle – wellness esccapes reprezintă un „designer de vacanțe wellness", care configurează fiecare ofertă în funcție de obiectivele și nevoile wellness-related ale clientului. Pe lângă experiența în sine, fondatorii își doresc ca participanții să rămână de fiecare dată cu trucuri practice pe care să le aplice zilnic pentru a crește gradul de zen din stilul de viață agitat. Poate că nu putem schimba întotdeauna conținutul vieților noastre, însă cu siguranță putem lucra la felul în care ne raportăm la ceea ce se întâmplă.

Vacanțele și evenimentele Travelle se bazează pe câteva ingrediente – cheie: locația, care trebuie să fie cât mai aproape de natură și să aibă componente spa / wellness; trainerii, care își oferă know-how-ul prețios sub formă de informații utile, trucuri practice, dar și rețete; structura trup-minte-suflet care se respectă în fiecare vacanță, astfel încât participanții să aibă parte de o experiență completă și cu totul relaxantă.

Cum se prezintă piața Spa & Wellness în România

Turismul wellness pe plan internațional a crescut exponențial începând cu anul 2012. În 2013, valoarea pieței turismului wellness internațional era de 439 miliarde USD, în 2015 crescuse deja la 583 și se estimează că în 2020 va ajunge la 808 miliarde USD (pentru o comparație, turismul cultural era de aproximativ 800 miliarde de USD în 2013, dar ritmul de creștere este mult mai lent în ultimii ani față de ritmul înregistrat de turismul wellness) - sursa: https://www.globalwellnessinstitute.org/.
"Realitatea este că România nu se află încă pe harta turismului wellness internațional, așadar provocarea majoră pentru Travelle – wellness escapes va fi să așezăm și țara noastră pe această hartă. La nivel internațional, aproximativ 41% din turismul wellness este reprezentat de turismul spa de relaxare", precizează Ioana Marian, fondator despreSpa.ro și managing partner Travelle – Wellness Escapes.

Printre alte colaborări internaționale, despreSpa.ro, asociatul Travelle – wellness escapes, este membru în 2 inițiative de turism wellness de la Global Wellness Institute: https://globalwellnessinstitute.org/initiatives/eastern-european-initiative/  - inițiativă care-și propune să aducă clienți din alte continente în Europa de Est, și https://globalwellnessinstitute.org/initiatives/wellness-tourism/ - proiect în cadrul căruia studiem comportamentul consumatorului de turism wellness din diversele zone ale lumii.
Piata spa de relaxare din România este încă la un nivel scăzut, dar există câteva zeci de centre spa, în special în cadrul hotelurilor și câteva centre tip Day SPA. Începând din anul 2012, despreSpa.ro centralizează și publică cifrele pieței spa din România. În anul 2016 cifra pieței spa din România era de aproximativ 21 milioane EUR, dintre care 12,4 EUR din accese spa (la zonele de piscine, saune și alte facilități spa) și 8,4 milioane reprezintă echivalentul celor 241.316 de tratamente spa efectuate de 175.560 de clienți (unici) din centrele spa. Cu mențiunea că în anul 2016 a fost înregistată o creștere cu o medie de 9% a cifrei de afaceri. Aceste cifre sunt aferente serviciilor de relaxare. Nu au fost incluse în statistică alte tipuri de servicii care pot fi oferite adiacent în centrele spa: tratamente de slăbire, fitness, dar nici terapiile realizate în bazele de tratament balnear etc.
Pentru anul 2017 Travelle – Wellness Escapes este în curs de centralizare a datelor și estimează o creștere de circa 10% în România.

„Focusul Travelle - Wellness Escapes pe termen mediu va fi pe incoming, dar, în paralel, pe termen scurt suntem interesați să crestem și interesul românilor pentru vacanțele wellness. Pe lângă oferta pentru persoane fizice, am conceput și mai multe variante de teambuilding-uri wellness. Corporațiile încep tot mai mult să perceapă impactul pe care aceste programe wellness le au în rentabilitatea companiei și, mai mult, după participarea la un astfel de teambuilding, și membrii echipelor simt o diferență după numai 2-3 zile de program wellness și încep să se orienteze la rândul lor către retreat-uri și vacante wellness", subliniază Daniel Ciucă, fondator Travelle și managing partner Travelle – Wellness Escapes.

Wellness with a twist

Deși vacanțele Travelle respectă principiile pure ale wellness-ului, veți găsi în paleta lor de servicii diverse asocieri atractive precum: Golf & Spa, Wine & Spa, Trekking & Spa, Ski & Spa și lista poate continua. Alegerea depinde de felul în care își imaginează fiecare vacanța ideală: în timp ce unii preferă să fie în mișcare aproape în permanență, există persoane care pun pe primul loc antrenamentele minții și aleg astfel activități precum meditația. Ideea de wellness merge foarte bine și cu obiectivele de sănătate și frumusețe. Drept dovadă, există programe detox, anti-aging sau tratamente balneare care se integrează cu succes în sejururi. 

„Mostre" de wellness

Pentru cei care vor să „guste" puțin câte puțin din lumea wellness-ului, au fost concepute evenimentele Travelle – wellness escapes. Acestea reprezintă programe prestabilite, bine gândite de specialiști și bazate pe combinații inedite precum: Art & Zen, Wine & Spa, Bikes & Fun, Cocktail Spa Party etc. Pasionații de hrană sănătoasă se vor putea delecta în cadrul unor evenimente de Wellness Cuisine, unde își vor putea însuși tainele gătitului în conformitate cu medicina tradițională chineză, în compania unui trainer și a unui chef. Toate aceste evenimente vor fi anunțate în timp util pe www.travelle.ro și pe retelele sociale.



Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.26