"Iumor", lider de audiență. PRO TV, din nou învinsă

Diana Popescu / 20 Martie 2017 / 13:50 Salveaza PDF Comentarii

La cea de-a treia ediție a emisiunii ”iUmor” a fost lider de audiență pe publicul comercial din mediul urban.

Cea de-a treia ediție „iUmor” difuzată duminică, de la ora 20:30 la Antena 1 a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani.

Astfel, pe tot parcursul emisiunii „iUmor”, difuzată între 20.28-22.44, Antena 1 a înregistrat o audiență medie de 9 puncte de rating și 19,9% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a situat ProTv cu 8,7 puncte de rating și 19,1% cotă de piață.

[citeste si]







loading...
VOTEAZA ARTICOLUL
   Pozitive: +3    Negative: 0

TOP STIRI CELE MAI...


loading...







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Vezi versiunea de mobil a siteului

nxt.d4a4.n3