iUmor a fost lider de audiență, duminică seara, între orele 20:28 și 23:04, pe publicul comercial din mediul urban și la nivelul întregului public din mediul urban.
La nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 11,8 puncte de rating și 25,9% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat ProTv cu o medie de 8 puncte de rating și 17,6% cotă de piață.
iUmor a fost lider și la nivelul întregului public din mediul urban cu o audiență medie de 8,2 puncte de rating și 16% cotă de piață.
Prima ediție a emisiunii "iUmor", care a fost difuzată la Antena 1 duminica, 5 martie, de la ora 20:30 a adus pe scenă, în fața juraților Delia, Mihai Bendeac și Cheloo toate tipurile de umor, de la cel românesc, până la cel japonez sau american. Dintre toți cei șapte concurenți, doar 4 au primit doi ”da” și au intrat în aplicația iUmor, pentru a fi votați de public și a intra în competiția de finală.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu