Titi Aur, ipoteze după accidentul redactorului-șef adjunct de la GSP / „Gândul profund“ care l-ar fi putut distrage pe Bogdan Stamatoiu

Foto: Unsplash DCNEWS
Foto: Unsplash DCNEWS

Titi Aur a făcut un comentariu despre accidentul în care a fost implicat Bogdan Stamatoiu, redactorul-șef adjunct de la Gazeta Sporturilor.

Titi Aur, expert în siguranță rutieră, a intervenit telefonic la Antena 3 CNN, joi seară, unde a comentat circumstanțele în care Bogdan Stamatoiu, redactor-șef adjunct la Gazeta Sporturilor, a intrat cu mașina într-un stâlp.

„Nu putem spune că nu a fost sinucidere doar pentru că nu a lăsat un bilet de adio. Părerea mea e puțin alta și anume că utilizarea mașinii pentru a te sinucide este cea mai curată formă. Cei care vor să se sinucidă, dar nu vor să lase o umbră că s-u sinucis, apelează la această metodă.

În cazul de față nu știu dacă a fost vorba de o sinucidere și consider că ar trebui făcută o percheziție informatică la telefon, să se vadă dacă în timpul accidentului se uita în telefon sau folosea telefonul.“, a explicat Titi Aur.

CITEȘTE ȘI        -       Ultimele imagini cu mașina redactorului-șef adjunct de la GSP înainte de accident / foto în articol 

„Gândul profund“ care poate produce un astfel de accident

Specialistul în siguranță rutieră a opinat că un astfel de accident poate fi produs și ca urmare a unui gând profund pe care șoferul îl are și care îi distrage în totalitate atenția de la condus.

„Reacția unui șofer poate fi influențată de alcool, droguri sau distrageri. Distragerile sunt: telefonul mobil, casetofonul, o discuție aprinsă sau un gând profund. Când ai o mare problemă - care de cele mai multe ori e de rău, când auzi o veste foarte tristă - gândul tău se duce acolo, iar tu ca șofer ești absent, deși conduci mașina. Poți să pierzi controlul volanului și într-o astfel de situație.

În ceea ce privește adormitul la volan, nu adormi ziua și automat nu adormi după ce ai întors, că am înțeles că anterior a întors mașina. Ar mai putea să fie vorba de o problemă medicală și, de asemenea, ar trebui verificată tehnic mașina. Trebuie făcută o anchetă profundă.

Cel mai bun element este cutia neagră a mașinii, calculatorul, care înregistrează ultimele secunde înainte de impact. De acolo se poate afla dacă a frânat și care a fost viteza cu care a intrat în stâlp.“, a conchis Titi Aur.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News


Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel