Rihanna, umilită într-o reclamă de la Snap Inc. Pierderi de sute de milioane de dolari

Rihanna
Rihanna

Rihanna a fost protagonista unei reclame pentru care nu și-a dat acordul, pe care compania Snap Inc a fost nevoită să o retragă.

Snap Inc, companie care deține aplicația Snapchat, pierdut în jur de 800 de milioane de dolari, după ce a postat o reclamă prin care-și promova într-un mod nu tocmai etic aplicația „Would you rather". Mai exact, prin intermediul reclamei, utilizatorii erau întrebați ce ar alege dintre a o pălmui pe Rihanna, ori a-l pocni pe Chris Brown, ironie cu trimitere la scandalul din 2009 al celor doi, de pe vremea când formau un cuplu. 

Reclama a stârnit indignare în social media, iar reacția Rihannei nu a întârziat să apară: „Aș numi-o ignoranță, dar nu cred că poate exista atâta prostie. Ați dat bani să ilustrați ceva ce face de rușine intenționat victimele violenței domestice și v-ați bătut joc de ele! (...) Ne-ați dezamăgit, rușine!", a postat Rihanna pe Insta Stories.

Snapchat, declin puternic

Pe fondul reacțiilor negative din social media, Snap Inc și-a retras reclama și și-a cerut scuze: „Reclama este dezgustătoare și nu ar fi trebuit sa apară niciodată. Ne cerem scuze pentru această greșeală groaznică. În acest moment investigăm cum s-a întamplat acest lucru, pentru a fi siguri că nu se va mai repeta niciodată", a declarat un purtător de cuvânt al companiei.

 După acest eveniment, acțiunile companiei au scăzut cu 5%, asta după ce valoarea de piață scăzuse deja cu un miliard de dolari, după ce Kylie Jenner a anunțat pe Twitter, la finalul lunii februarie, că renunță la Snapchat.

[citeste si]

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel