Un grav accident a avut loc în această după-amiază, în București.
Un autoturism a pătruns pe șine și a lovit un tramvai, în Sectorul 6 al Capitalei. În urma accidentului, două persoane au fost rănite. Circulația este blocată.
O femeie de 50 de ani, care se afla la volanul autoturismului, dar și un tânăr de 25 de ani, au fost răniți. Femeia a fost încarcerată, dar este conștientă.
Momentan nu se cunosc cu exactitate împrejurările producerii evenimentului rutier. Potrivit Digi24, autoturismul a lovit tramvaiul 25, care ulterior a deraiat. Niciun pasager din tramvai nu a fost rănit.
Circulația tramvaielor este blocată în zonă.
Activitatea de control al biletelor şi abonamentelor în mijloacele de transport în comun va fi intensificată, începând de miercuri, având în vedere că foarte mulţi călători circulă fără titluri de călătorie valabile şi numai circa 10% din încasări acoperă costurile acestui serviciu în regiunea Bucureşti - Ilfov.
Într-un comunicat transmis de Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public Bucureşti - Ilfov (TPBI) în data de 19 august, TPBI preciza că numărul călătorilor plătitori a scăzut constant în ultimii doi ani, deşi capacitatea de transport a fost îmbunătăţită prin creşterea vitezei comerciale odată cu reorganizarea şi optimizarea transportului public din regiune şi prin înnoirea flotei operatorilor.
Capacitate zilnică de 2,172 milioane călători
În prezent, capacitatea de transport oferită zilnic de toţi cei patru operatori se ridică la 2,172 milioane călători, în vreme ce numărul de călători plătitori (deţinători de abonamente sau persoane care au validat biletele în vehicule) ajunge la circa 210.500.
Pentru a diversifica opţiunile de plată, TPBI a introdus, la 1 august 2021, o ofertă tarifară nouă, care este integrată cu transportul regional şi cu metroul şi face apel la călători să nu mai circule cu mijloacele de transport în comun fără bilet sau abonament.
Potrivit sursei citate, facilităţile de plată sunt multiple, iar publicul poate opta pentru cumpărarea unui card de transport sau pentru plata biletului sau a abonamentului prin intermediul aplicaţiei gratuite de mobil 24Pay. În situaţia în care nu beneficiază de internet pe telefonul mobil, călătorul poate trimite un mesaj prin SMS şi îşi va plăti astfel biletul de 90 de minute cu orice mijloc de transport de suprafaţă sau cel de 24 de ore. De asemenea, dacă are un card bancar contactless, călătorul poate plăti cu acesta direct la validator în toate autobuzele Otokar şi Mercedes Hibrid sau pe liniile de tramvai 1/10 şi 41. (Mai multe detalii, AICI.)
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu