Heidi Klum, cheia succesului în industria modei

Heidi Klum crede că singura modalitate de a avea succes în calitate de designer de modă este aceea de a fi "implicat în orice". 

Modelul în vârstă de 44 de ani a lansat linia de lenjerie Heidi Klum Intimates în ianuarie 2015, urmată de colecția Heidi Klum Swim în octombrie. În timp ce ea a avut un mare succes în ambele, Heidi insistă că nu a vrut niciodată doar să-și pună numele pe ceva. În schimb, ea s-a implicat cu toată inima în toate aspectele legate de aducerea la viață a ideilor ei. 

"Sunt implicată în tot, cred că este singura cale", a spus ea în timpul unui interviu cu The New Paper. "În caz că lucrurile nu funcționează, poți fi supărat pe tine însuți, nu pe alte persoane". Această etică a muncii se extinde, de asemenea, și în cariera ei de model, iar Heidi adaugă: "Trebuie să o vrei cu adevărat. Unele modele nu vor să lucreze la sfârșit de săptămână sau după filmare, dar uneori stau mai mult și fac ceva extra cu fotograful sau clientul..." 

Indiferent dacă defilează pe covorul roșu într-o rochie strălucitoare sau se îmbracă pentru o întâlnire de afaceri, Heidi iubește faptul că moda este atât de versatilă încât o femeie își poate spori încrederea în sine doar prin ceea ce alege să poarte. "Există o putere în modul în care te îmbraci și, mai ales ca o femeie, uneori vrei să ai acea putere suplimentară", a explicat Heidi . "Pentru mine, ar fi ceva de genul unei perechi de pantaloni roșii - mă simt puternică în asta. Sau voi purta o rochie și o bluză roșie aprinsă pentru că mă face încrezătoare", conform HelloMagazine

[citeste si]

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel