Samsung Electronics a devenit cel mai valoros brand pentru consumatorii din Asia, depășindu-și rivalii Apple și Sony, care s-a aflat timp de patru ani pe primul loc.
"Concentrarea Samsung asupra marketingului și publicității, precum și implicarea în dezvoltarea prezenței de brand atât pe piețele noi, cât și pe cele mature, a ajutat la ascensiunea mărcii", a declarat Jolene Otremba, editor la Campaign Asia-Pacific, revista care a realizat acest studiu.
Sondajul a fost realizat pe 12 piețe asiatice, pe aproximativ 4.800 de subiecți, care au ales brandul preferat din 14 categorii de produse și servicii.
În afară de Samsung, printre preferințele subiecților au fost și Panasonic, Canon și LG, reflectând interesul asiaticilor pentru tehnologie.
Therese glennon, director general al Asia Pacific, susține că brandurile preferate au fost cele de lux, care au urcat puternic în top. Printre acestea se numără Louis Vuitton, Burberry și Prada, care au urcat între 84 și 271 de locuri în topul 1.000 al brandurilor.
"Brandurile de lux continuă să urce către vârf și cred că acest lucru este o reflexie a companiilor care-și dau seama unde au parte de cea mai puternică cerere – bogăția în creștere a consumatorilor din Asia - și doresc să capitalizeze acest lucru", a declarat Glennon.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu