Într-o lume virtuală în care informațiile se înmulțesc cu o viteză amețitoare, oamenilor le este foarte greu să găsească în timp util date relevante.
În acest sens, Konica Minolta vine cu o soluție optimă: dokoni FIND. Căutarea de documente specifice devine astfel mai eficientă, companiile având posibilitatea să optimizeze timpul de căutare, dar și resursele și cheltuielile necesare.
Cum funcționează dokoni FIND
dokoni FIND adaugă în mod automat toate informațiile relevante într-un singur catalog de căutare și îi ajută pe utilizatori să acceseze datele necesare indiferent de formatul sau locul în care acestea sunt stocate. dokoni FIND extrage conținut din depozite de date disparate din cadrul unei companii și ajută utilizatorii să găsească și să preia orice informații, ușor și rapid, oferind acces la date într-un singur loc pentru toate aplicațiile. Soluţia de căutare centralizată la nivelul tuturor datelor stocate în organizaţie optimizează timpul de căutare a documentelor și elimină duplicarea acestora, facilitând accesul la fișiere în orice format, din toate sistemele de business.
Informații accesate la un click distanță
Cu dokoni FIND, toate datele indexate ale companiei devin accesibile instantaneu prin aplicația SharePoint sau de pe desktop. Interfața unică a aplicației permite efectuarea de căutări în rândul unei game vaste de documente, de la atașamente din e-mail-uri, fișiere scanate sau baze de date și până la înregistrări din CRM sau aplicații cloud. Astfel, utilizatorii pot vedea toate fișierele și informațiile relevante, fără a fi nevoie să acceseze mai multe aplicații sau să utilizeze diferite conturi de utilizatori.
Ei pot prelua în câteva secunde datele de care au nevoie, fără să fie nevoiţi să furnizeze informații suplimentare referitoare la datele căutate sau locaţia în care acestea sunt stocate. Utilizatorii pot accesa numai informațiile pe care sunt autorizați să le vadă și toate datele rămân exact acolo unde sunt stocate.
Pentru dezvoltarea dokoni FIND, Konica Minolta a lucrat în parteneriat cu VirtualWorks, furnizor de software cu sediul în Boca Raton, Florida, care dezvoltă, comercializează și oferă suport pentru produse software dedicate afacerilor mici și mijlocii interesate să își organizeze, localizeze și gestioneze mai eficient datele.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu