"În luna februarie, la sfârșit (început de martie), m-a chemat Roberta Metsola, m-a întrebat Rareș, ce se întâmplă la voi cu creșterea TikTok la voi? Aveți 7,4 milioane, sunteți cu cel mai mare procent de utilizatori din Europa", a spus acesta.
"Mi s-a părut complet nedrept ce s-a întâmplat la sfârșit de an și nimeni nu a ieșit să explice că PNL ar fi fost implicat în susținea campaniei domnului Georgescu. O prostie cruntă.
PNL și-a susținut cât și-a susținut candidatul, putea să o facă mai mult propriul candidat. Nu cred că avea cum sau nu poate fi acuzat că s-a implicat așa, că s-a trollat o campanie pe care PNL a comandat-o unei companii absolut prestigioase și la care nu am îndoieli că și-a făcut treaba cât se poate de serios (atât Kensington cât și FameUp)", a mai spus Rareș Bogdan pentru Antena 3 CNN.
"Eu am încredere în cele două companii în continuare, știu că sunt profesioniști și oameni foarte, foarte dedicați. Asta e altceva. Eu am stat să văd dacă cineva va ieși să explice.
Nici gând, nimeni de la PNL n-a avut, pentru că pentru noi Georgescu nu reprezenta un pericol, nu ne uitam la un Georgescu ca la un potențial jucător de tur 2, ne uitam doar la domnul Simion și la doamna Lasconi, sigur și la domnul Ciolacu, dar gândiți-vă că toată campania PNL-ului prin FameUp a fost dusă în proporție de peste 90% pe mesaje antiextremiste. Deci toți microinfluencerii s-au dus pe briefuri antiextremiste. E culmea ca PNL să fie acuzat de așa ceva.
Ce să plătească PNL? PNL încă n-a terminat de plătit comenzile făcute pentru campania candidatului la prezidențiale. Și eu sper ca măcar acum, la noua campanie PNL, să se întrebuințeze mai serios și mai dedicat, pentru că altfel vom avea același rezultat oricine ar fi candidat, și dacă l-aducem pe bunul Dumnezeu din cer", conchide acesta.
***
Amintim că o investigație a publicației Snoop a scos la iveală faptul că Călin Georgescu a fost propulsat pe campania #echilibrusiverticalitate și a ajuns la milioane de vizualizări în doar câteva zile, însă versiunea originară a campaniei #echilibrusiverticalitate a fost #echilibrusiseriozitate și i s-ar fi potrivit și candidatului PNL de la acea vreme, Nicolae Ciucă. Hashtag-ul a fost însă ușor modificat și în loc de „seriozitate“ a fost introdus cuvântul „verticalitate“. O altă investigație a aceleiași publicații a arătat astăzi că, în spatele campaniei s-ar afla Rareș Bogdan.