Alimente INTERZISE. Nu trebuie să vă atingeți de ele dacă vreți să slăbiți

[] []

25 ian 2017 / 23:16
Salveaza PDF Comentarii

Jurnalista Andreea Sava a făcut o listă cu alimentele de care nu trebuie să te atingi dacă vrei să slăbești.

"Există o mulțime de diete pe piață și de nutriționiști. V-am mai spus opinia mea: orice cură de slăbire trebuie să fie echilibrată. Așa că vă sfătuiesc să nu vă apucați de niciuna care exclude oricare dintre elemente, proteine, carbohidrați sau grăsimi, și niciun caz de cele monoaliment sau care presupun înfometare.

Dacă nu reușiți să țineți cură de slăbire vă mai spun încă o dată: nu vă înfometați. În cel mai bun caz, rezultatele vor fi pe termen scurt și vă veți îngrășa mai tare după, când veți reveni la normal. Însă puteți să vă provocați dezechilibre majore în organism și chiar boli grave", a scris Andreea Sava. 

Dacă vreți să slăbiți, e suficient să nu vă atingeți de următoarele cinci alimente:

1. Mâncare foarte procesată

Simplitatea este cheia oricărei diete deci cel mai indicat este să vă întoarceți cât mai mult posibil la alimentele de bază, care să fie proaspete. Orice cumpărați de la supermarket conține foarte mulți conservanți. Este și logic din moment ce alimentele respective trebuie să reziste cât mai mult. Acestea, de cele mai multe ori, conțin calorii goale care doar că vor fi transformate de organism în depozite de grăsimi însă senzația de sațietate nu va fi de durată plus că organismul nu va primi nutrienții de care are nevoie iar carențele sale se vor traduce printr-o poftă de mâncare crescută sau pentru anumite gusturi: dulce, sărat, gras. Iar satisfacerea acestora nu vor face decât să agraveze problema și să vă facă să vă îngrășați.

[citeste si]

În cel mai fericit caz, produsele despre care vorbesc conțin o cantitate mare de sodiu, conservant natural, care, însă, vă va face să rețineți apă și să vă umflați ca un balon.

2. Batoane de cereale

Da, știu, teoretic au multe fibre și vă ajută să slăbiți. Practic aportul de fibre trebuie să fie unul constant pe parcursul zilei pentru a avea efectul dorit, acela de reglare a tranzitului intestinal și de stimulare a digestiei. Mai bine mâncați un fruct, legume sau hummus, de exemplu.

3. Sucuri de orice fel

Chiar și cele făcute acasă, din fructe. Acestea sunt o sursă importantă de fructoză și trebuie să fiți atenți cu ele atunci când vreți să slăbiți. Chiar și un astfel de suc trebuie tratat ca o masă, din cele 5 recomandate pe zi. Așa că mai bine mâncați o gustare din fructe, veți primi astfel, pe lângă aportul de calorii și fructoză, și pe cel de fibre, lucru care nu se mai întâmplă când vorbim despre suc. 

Și beți doar apă sau ceaiuri neîndulcite.

4. Fără îndulcitori artificiali și produse dietetice care îi conțin

Citiți continuarea aici.

Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.29