DCNews Stiri FJSC ocupă tot podiumul la concursul tinerilor publicitari

FJSC ocupă tot podiumul la concursul tinerilor publicitari

FJSC

Și anul acesta, studenții de la secția de Publicitate, de la anul 2 și de la anul 3 au răspuns provocarii Competiției IAA Young Professionals, câștigând marele premiu pentru brandurile HTC, La Fantana, și Teach for Romania.

Șansa de a se întâlni cu industria și clienți adevărați, sesiunile de training, precum și spiritul de echipă i-a adus la cucerirea aproape completă a podiumului, așa cum s-a întamplat și în 2014.

1.Marele premiu HTC aparține echipei The roof (Călărașu Mihaela-Andreea / Costea Luca / Georgescu Karla)-anul 3

2. Marele premiu La Fântâna aparține echipei Empire Ad (Ioana Bibiță / Ilenia Amancei / Georgiana Bălăceanu / Stănescu Radu)-anul 2

3. Marele premiu Teach for Romania (pentru brieful special) aparține echipei MA'AD (Oana Rădulescu / Carmina Pohonțu / Ana Volintirescu/ Andreea Velicoiu / Arina Lazăr)-anul 3

Știri similare din categoria Stiri Vezi toate articolele