Preparatul extrem de gustos care face minuni pentru siluetă

Scutaru Cristina / 28 ian 2018 / 22:00 Salveaza PDF Comentarii
 Siluetă
Descriere foto: Siluetă

Jurnalista Andreea Sava ne prezintă un preparat extrem de gustos care face minuni pentru siluetă și sănătate.

"Există alimente pe care le-aș putea mânca zi de zi fără să mă plictisesc vreodată. Și nu vorbesc despre fast food sau dulciuri, așa cum v-ați fi așteptat. Nu doar alimentele nocive sunt gustoase.

Hummusul este unul dintre alimentele mele favorite. Și prefer să mi-l fac singură sau să-l mănânc la restaurante de încredere. Problema cu produsele pe care le cumperi de la supermarket este că au conservanți. Altfel n-ar rezista în galantar", a scris Andreea Sava pe blogul său.

Apoi, jurnalista a arătat de ce hummusul este bun pentru sănătate:

1. Îmbunătățește digestia

E un lucru pe care-l veți observa de prima dată când veți mânca hummus. Și asta pentru că năutul este o sursă excelentă de fibre, despre care v-am mai spus că reglează tranzitul intestinal. O digestie bună înseamnă și o siluetă frumoasă.

2. Este foarte sățios

Ceea ce înseamnă că-ți va ține de foame mai mult timp deci vei mânca mai puțin. Ceea ce-l face ideal în curele de slăbire.

3. Îți dă energie

Năutul face parte din categoria carbohidraților complecși, adică eliberează energie pe care organismul o poate folosi mai mult timp. Pentru că asta e problema carbohidraților simpli: sunt surse de energie instantanee dar care se și consumă foarte repede. Carbohidrații complecși însă dau energie mai de durată și sunt baza unei alimentații sănătoase.

4. Ajută la reglarea nivelului glicemiei

Carbohidrații sunt sursa de glucide pentru organism. Sunt esențiali dar, în aceeași măsură, calitatea lor este importantă. Pentru că un consum de carbohidrați simpli, cu încărcătură glicemică mare, sau de zahăr duce la boli de nutriție, în special diabet de tip 2.

[citeste si]

Năutul este o sursă excelentă de carbohidrați buni care te ajută să eviți astfel de boli și să nu te îngrași.

5. Este bogat în vitamine și minerale

Toate ingredientele folosite pentru prepararea hummusului sunt surse nemaipomenite de vitamine și minerale, cum ar fi: fier, acid folic, fosfor, complexul de vitamine B din năut, vitamina C și antioxidanți de la sucul de lămâie, cupru, magneziu, zinc, fier, fosfor și calciu.

6. Foarte bun pentru sănătatea sistemului circulator

Și pentru inimă. Asta dacă folosiți la prepararea lui ulei de măsline extravirgin. Reglează colesterolul și este o sursă excelentă de grăsimi sănătoase care ajută la sănătatea inimii și a circulației. Citiți continuarea aici.



Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.23