Andreea Sava: Reguli simple ca să-ți menții silueta fără efort

Rodica Mitu / 08 ian 2018 / 23:51 Salveaza PDF Comentarii

Jurnalista Andreea Sava, într-o postare pe blogul personal, a prezentat o serie de reguli pentru menținerea siluetei fără efort.

1. Ține-ți sub control nivelul de zahăr din organism
Dacă reușești asta îți vei menține stabilă și greutatea. Variațiile nivelului de zahăr duc la depozitarea de grăsimi la nivel subcutanat. Un nivel stabil al zahărului din sânge va duce la reducerea semnificativă a nevoii de dulce iar organismul va arde grăsimile eficient.

Pentru asta trebuie să faci câteva schimbări în modul în care mănânci. Mai precis, să începi să consumi glucide de bună calitate. Adică acele alimente care eliberează zahărul în organism mai încet. Adică să înlocuiești toate produsele din făină albă cu cele integrale, orezul alb cu cel brun, roșu sau negru, să renunți zahărul rafinat și alegi înlocuitorii naturali, pe care îi găsești AICI, să mănânci multe legume și anumite leguminoase, în loc de dulciuri să mănânci fructe, dar să fii atent(ă) la fructele dulci și la sucuri. Desigur că mă refer la sucurile preparate din fructe proaspete, nu la cele îmbuteliate și în niciun caz carbogazoase.

2. Mănâncă proteine la micul dejun
Dimineața, prin micul dejun, îi dai un impuls metabolismului. Proteinele stimulează arderile, reglează nivelul de zahăr din sânge și dau o senzație de sațietate de durată.

3. Mănâncă multe fibre
Pe care le găsești, în special, în legume dar și în alte alimente. Fibrele favorizează tranzitul intestinal deci digestia.

4. Pune-ți ordine în modul de a mânca
Este schimbarea esențială care, de altfel, te și ajută să slăbești sănătos. Un program haotic te va face să mănânci mai mult, alimente de proastă calitate care te vor îngrășa și-ți vor provoca și probleme de sănătate.

[citeste si]

Trebuie să ai 3 mese și 2 gustări. Iar micul dejun este ESENȚIAL! Găsești pe acest blog exemple de meniuri pentru fiecare dintre mese iar AICI lista mea de alimente și de reguli de nutriție, adică explicate pe larg, cu exemple.

5. Mănâncă porții mici și mănâncă încet
Trebuie să mănânci cât să te saturi, nu să te îndopi. Iar dacă mănânci încet vei vedea că te vei sătura cu mai puțină mâncare. Cheia unei siluete de vis sunt porțiile mici și dese, adică după principiul de la punctul anterior.

Dacă până acum ai fost gurmand(ă), a venit timpul să te educi. Cred cu tărie că orice în viața asta se poate educa, atunci când vine vorba de propria persoană. Spune-ți ție însuți (însăți) că doar tu-ți conduci viața și nimeni sau nimic altcineva. Nici măcar stomacul! Nu ești sclavul(a) nimănui!

Citiți continuarea AICI.

Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.25