Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail redactia@dcnews.ro și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

Cum rezolvi problema trezitului de dimineață

5_am_wake_up_call_image1_21229900
5_am_wake_up_call_image1_21229900

Mulți dintre noi se plâng că au probleme cu trezitul de dimineață, fie se trezesc cu dureri de cap, fie sunt mai obosiți decât s-au culcat, scrie Este vital să înțelegem că somnul profund din cursul nopții este cheia unei treziri ușoare dimineața. Iată câteva sfaturi pe care le poți lua în calcul:

 Înainte să mergi în pat  temperatura camerei nu trebuie să depășească 15.5 grade Celsius, mergi la culcare fericit alături de partener, aerisește camera, mergi la toaletă, ceasul deșteptător trebuie pus la o distanță apreciabilă de pat, nu mânca înainte de a merge la culcare.

 Dimineața: obișnuiește-te să te dai jos din pat imediat ce auzi ceasul sunând, respiră adânc, fă un duș dimineața, fă  și puțină mișcare, mănâncă micul dejun, iar în final gândește-te la ceva pozitiv care te încântă- un motiv pentru care ziua trebuie să înceapă excelent.

 Toate aceste trucuri functionează doar dacă începi să le pui în practică.

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: publicitate@dcnews.ro


nxt.24
YesMy