DCNews Stiri Televiziunile din China cenzurează logourile brandurilor vestice după criza bumbacului din Xinjiang

Televiziunile din China cenzurează logourile brandurilor vestice după criza bumbacului din Xinjiang

Foto: Pixabay. Imagine cu rol ilustrativ

Conform BBC, mutarea a provocat unele întârzieri, fiindcă editorii de post-producție au fost nevoiți să cenzureze tot ce era vestic, de la tricouri la încălțări. Producătorii occidentali sunt demonizați în China, după ce și-au exprimat îngrijorările legate de munca forțată la care este supusă minoritatea uigură în producția bumbacului.

Drept consecință a implicării brandurilor precum H&M sau Nike, internauții chinezi s-au revoltat pe platformele de socializare, iar celebritățile și-au tăiat public legăturile cu firmele în cauză. Acum, show-urile populare de televiziune urmează aceeași strategie și scot în post-producție logourile, iar occidentalii s-au prăpădit de râs și și-au exprimat solidaritatea față de editorii de imagine.

VEZI ȘI: China amenință H&M pentru că nu mai cumpără bumbac din Xinjiang.

Știri similare din categoria Stiri Vezi toate articolele