Efect smartphone. Cum pierd angajatorii bani pentru că tu stai pe Facebook la muncă

Ioana Popescu / 13 aug 2017 / 18:35 Salveaza PDF Comentarii
Foto ilustrativ
Foto ilustrativ

Un smartphone îți poate distrage atenția chiar și atunci când nu îl folosești. Chiar dacă se află în buzunarul tău, grija lui îți ocupa mintea. Dar cât de atent mai ești la lucrurile din jur?

Cea mai prețioasă resursă a economiei este atenția umană, în special, atenția la locul de muncă. Nu contează pentru ce fel de companie lucrezi sau ce companie deții, în acea companie, angajații sunt plătiți pentru munca lor, pentru îndemânare, pentru experiență, dar și pentru concentrarea și creativitatea lor. Când Facebook și Google distrag atenția utilizatorilor, o focusează în defavoarea unor alte activități la locul de muncă, astfel că un angajat nu se mai preocupă integral de 8 ore de lucru, ci 7 ore, concentrându-se pe Facebook acea ultimă oră. Asta înseamnă că plătești angajatul la fel pentru mai puține ore.

Din atenția angajaților tăi, Facebook înregistrează încasări frumoase. Bineînțeles că Facebook nu este singurul factor perturbator. Angajații își arată interesul asupra mai multor site-uri cum ar fi: Youtube, Google, site-uri culinare, aplicații de mesagerie, site-uri de shopping sau socializare. Studiile efectuate de One data point from analytics firm Flury arată că utilizatorii își folosesc telefoanele, în medie, 5 ore pe zi, cu 69% mai mult decât în 2015.

Timpul pe care îl petrecem pe rețelele de socializare se mărește pe zi ce trece. The Global Web Indexsayz spune că oamenii petrec aproximativ două ore pe zi doar utilizând rețelele de socializare.

[citeste si]

VOTEAZA ARTICOLUL
   Pozitive: +2    Negative: 0

TOP STIRI CELE MAI...





Intrebarea zilei DCNews.ro

Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Vezi versiunea de mobil a siteului

nxt.d3a3.n3