”Bună (numele persoanei care a făcut rezervarea n.r),
Vă scriem pentru a vă informa cu privire la o problemă cu confirmarea rezervării dvs. la (...). Vă rugăm să vă reconfirmați rezervarea prin următorul link: (un link fals cu denumirea unității de cazare care ducea într-o fereastră identică booking n.r.)
Vă rugăm să fiți informat că nu se vor face plăți imediat. Cu toate acestea, sistemul poate rezerva temporar o taxă, în timpul procesului de confirmare, care va fi returnată prompt.
Informațiile dvs. de rezervare: (n.r. corecte) Ne cerem scuze pentru inconvenient și vă mulțumim pentru înțelegere” a fost mesajul primit de la o unitate de cazare din Grecia.
În fereastra de confirmare, se cereau datele de pe card în vederea plății.
Acesta a fost transmis la doar o zi după data limită de efectuare a plății și, implicit, după momentul în care putea fi anulat gratuit. Booking a revenit cu un mail în care a transmis: ”Unitatea de cazare își asumă responsabilitate deplină pentru conținutul acestui mesaj, trimis via Booking.com”.
Ulterior, contactând proprietatea, a venit mesajul următor:
”SOS!!! Vă rugăm să nu răspundeți la niciun mesaj și să nu faceți nicio tranzacție!!!! NU cerem NIMIC. Sistemul de rezervare a fost atacat și încercăm să o rezolvăm imediat. Rezervarea dvs. este confirmată și nu există nicio problemă! Ne pare foarte rău pentru neplăceri! Suntem la dispoziția dvs.”