DCNews Stiri ”Lecții de viață”, la PRO TV: Audiențe dezastruoase la debut. Știrile prezentate de Andreea Esca au avut de suferit

”Lecții de viață”, la PRO TV: Audiențe dezastruoase la debut. Știrile prezentate de Andreea Esca au avut de suferit

Citește și: \"Lecții de viață\", la PRO TV. Ce se va întâmpla cu \"La Măruță\"

 

Emisiunea în genul celor de pe Național TV, Kanal D sau Prima TV a ocupat locul doi la audiența generală, la mare distanță de Antena 1, în timp ce în mediul urban a fost depășită și de Acasă TV. De suferit au avut și Știrile PRO TV, care au pierdut un segment important de public față de ediția din urmă cu o săptămână. La nivelul întregii țări, jurnalul de la PRO TV a ocupat doar locul al treilea, în vreme ce l-a orașe s-a clasat pe poziția secundă, iar pe comercial a deținut la limită supremația.

Dezastru cu noua producție

Iată audiențele reușite luni seară de premiera de la PRO TV, conform paginademedia.ro:

La nivel național, Antena 1 a fost lider detașat pe intervalul 18:00 – 19:00, emisiunea ”Acces Direct” înregistrând de două ori mai mulți privitori decât PRO TV. Postul generalist din trustul Intact a avut o medie de 1,6 milioane de telespectatori, în vreme ce emisiunea ”Lecții de viață” a fost urmărită de 768.000 de telespectatori.

În mediul urban situația a stat și mai rău pentru PRO TV. ”Lecții de viață” a ocupat locul trei la orașe, după Antena 1 și Acasă TV, care difuza serialul turcesc ”Trandafirul negru”.

Antena 1 a fost lider și pe publicul comercial, cu o medie de 339.000 de persoane, urmată la mare distanță de PRO TV, cu 189.000 de telespectatori.

Vezi și: Andreea Esca a cedat! Articolul despre Mihaela Rădulescu, în The One, a fost șters

 

Probleme și pentru Știrile PRO TV

După premiera de luni seară a fake reality-ului ”Lecții de viață”, Știrile PRO TV au pornit de la o audiență mult mai mică decât de obicei. Rezultatul: la nivel urban, Andreea Esca a fost pe locul al treilea, după Antena 1 și după serialul turcesc ”Puterea destinului”, difuzat de Acasă TV.

La nivel național, PRO TV a avut o medie de 1,4 milioane de privitori pe minut, cu aproximativ 600.000 mai puțin decât lunea trecută. Jurnalul PRO TV a fost depășit și aici de cel prezentat de Antena 1, care a adunat peste 1,5 milioane de telespectatori.

Andreea Esca și-a păstrat prima poziție doar pe targetul comercial, la diferență mică însă de Antena 1, de aproximativ 20.000 de privitori.

Știri similare din categoria Stiri Vezi toate articolele