Un timişorean care şi-a dus maşina la service a avut parte de surpriza vieţii. Mecanicii i-au condus maşina cu viteze ameţitoare.
”Sunt posesorul unui Hyundai Tucson Plugin Hybrid din 2021 și aș vrea să împărtășesc o experiență mai puțin plăcută pe care am avut-o recent. Mi-a apărut o avertizare în bord: “Refill inverter coolant”; o avertizare foarte agasantă care apare de obicei de la a doua pornire din zi și care nu dispare până a doua zi când scade temperatura lichidului de răcire al motorului electric. Am luat legătura cu cei de la reprezentanța din Timișoara, de unde am și achiziționat mașina și am făcut o programare în service: rechemare pentru spălarea instalației și înlocuirea lichidului de răcire al motorului electric. Experiențele anterioare au fost decente cu acest service, până acum.
Am predat mașina în service la ora 12.15 minute, urmând să o recuperez în jurul orei 17.00 (am menționat că doresc sa fiu informat din timp în cazul în care intervin alte situații neprevăzute și nu pot recupera mașina în aceeași zi) – lucru care nu s-a întâmplat.
Programul de lucru este până la ora 18.00. Am fost contactat la ora 17.05, nu am putut să răspund și am revenit în repetate rânduri în intervalul 17.10 – 17.30, nu a mai răspuns nimeni la telefon până a doua zi.
Având aplicația Bluelink, verific să văd care este ultima notificare: la 16.23 vehiculul este pornit de 30 de minute. Involuntar verific și categoria “My trips” unde observ că au fost făcute 3 deplasări cu mașina, iar într-una din ele viteza maximă atinsă a fost de 190 km/oră.
Având anumite întrebări și nemulțumiri, ajung a doua zi să recuperez mașina și escaladez situația la unul din superiori. Atitudinea lor a fost relativ decentă, dar la întrebarea mea: de ce a fost necesar să atingeți asemenea viteze cu mașina? Am primit răspunsul: “Am fost nevoiți să-i dăm în gură pentru a aerisi mai repede instalația lichidului de răcire și pentru a putea preda mașina la timp” (lucru pe care nu-l cred și în același timp este foarte periculos să circuli cu asemenea viteze pe drumurile naționale; plus inutil, pentru că mașina a fost recuperată a doua zi)
Mașina a intrat în service cu 25 048 km, iar la ieșire am preluat-o cu 25 069 km. 21 km parcurși fără să fiu înștiințat în prealabil și fără să aibă talonul mașinii asupra lor. De asemenea, au omis să menționeze acești kilometri pe biletul de ridicare al mașinii din service”, spune Adrian Bihoi, citat de Ziuadevest.ro.
Şeful de atelier, Sorin Sala, a explicat pentru sursa citată că va avea loc "o discuţie internă", iar ulterior clientul va fi contactat pentru explicaţii.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu