Coronavirus - COVID 19
România în stare de urgență
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail [email protected] și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

THERME București. Problema care-l ține departe pe Mirel Palada de centrul termal

Cristina Alexandrescu / 19 ian 2016 / 12:27

THERME s-a deschis în București, cu mare fast, însă problemele au început, deja, să apară, una dintre ele fiind aglomerația foarte mare.

THERME București a avut parte de o promovare masivă în mass-media, în special pe bloguri. Textele despre cel mai mare centru welness din Europa au fost distribuite masiv pe internet. Oamenii s-au înghesuit să "guste" din facilitățile centrului.

Astfel, au apărut mai multe articole în care este descrisă aglomerația mare și în care este atrasă atenția asupra numărului mic de șezlonguri.

În legătură cu acest aspect, a scris, pe Facebook, și Mirel Palada. Acesta spune că mai este nevoie de trei proiecte de acest gen pentru ca aglomerația să dispară și face o comparație între situația actuală de la THERME București și primul mall deschis în Capitală.

"Fix cum ma asteptam. Imediat ce am vazut isteria mediatica Therme, mi-am dat seama de doua lucruri:

a) ca suna prea bine si ca vrem si noi, ca ne place sa ne balacim in chestii fierbinti 

b) ca probabil ca noi, mai ales datorita mediatizarii intense, sint hoarde de multi alti morloci care vor si ei la apa fierbinte, drept pentru care va fi un omor si o inghesuiala ca mai bine ne abtinem, facem dusuri fierbinti la noi acasa pina trece isteria, mergem mai la vara, cind se lamureste lumea ce ai cum.

Iata ca intuitia mea, ca de obicei, se adevereste. Dupa logoreile de marketing blogosferic initiale, vai ce Paradis!, incep sa apara si articolele despre ce omor de inghesuiala a fost si cita ghertzoshenie a putut fi pe metru patrat.

Saraca Austrie: la marketing se pricepe, dar la infrint vasnicele porniri balcanice, mai putin.
Cit timp cererea e mare si oferta mica, va fi acelasi omor. La fel ca la mall-uri: la inceput a fost omor. Pe urma a fost omor.

Pe urma s-au construit aproape zece malluri, pina cind oferta a ajuns in cele din urma sa faca fatza mamutului de Bucuresti cu milioane de dornici de distractie. Cind se deschide a treia oaza de apa fierbinte austriaca, anuntati-ma. Atunci va fi suficient de lejera clientela incit sa ne putem sa ne simtem bine cu prosopul atirnind lejer pe coapse. Pina atunci, nyet. Too crowded for this cat here", scrie Mirel Palada pe Facebook.

[citeste si]

Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


dcn.n-nxt.25