Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail [email protected] și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

Motivele pentru care te trezești în toiul nopții. Impactul negativ asupra sănătății

Experții au găsit explicațiile pentru care te trezești în mijlocul nopții, potrivit Daily Mail.

Trezirea în miezul nopții nu este doar enervantă, ci înseamnă că ești obosit a doua zi. Îngrijorător este faptul că acest obicei poate avea un impact negativ asupra sănătății tale fizice și mentale. Iată care sunt motivele pentru care nu ai un somn de calitate:

1. Temperatura camerei

Primul lucru care stă între tine și un somn bun este temperatura camerei tale. O temperatură de peste 24 de grade Celsius va crea neliniște. De asemenea, o temperatură sub 12 grade Celsius înseamnă că este prea frig ca să dormi.

2. Prea multe băuturi înainte de culcare

S-ar putea să nu dormi ușor după câteva pahare de vin. „Băutul înainte de culcare poate însemna să adormi într-o stare mai mult trează pentru mai mult timp, având mai multe șanse să te trezești efectiv din cauza factorilor de mediu”, a spus Rory.

3. Gânduri stresante

Cu toții am auzit zicala că nu ar trebui să aduci problemele de la serviciu acasă. Acest lucru se reflectă cel mai bine în calitatea somnului. Dacă vă simțiți anxioși sau aveți gânduri stresante, poate fi dificil să le dezactivați atunci când doriți să dormiți.

4. Apneea în somn

Apneea în somn este o afecțiune care încetinește sau oprește respirația când dormi. Aceasta determină scăderea nivelului de oxigen din corp.

5. Indigestie

Încercați să limitați mâncarea înainte de culcare și restrângeți-o la două ore înainte de a intenționa să stingeți lumina. Consumul prea mult de mâncare înainte de a te culca te poate face să te simți inconfortabil - și asta înseamnă că probabil vei lupta să ajungi să dormi sau vei continua să te trezești în miezul nopții. Încercați să mâncați după regula piramidei inversate. Faceți micul dejun cea mai mare masă a zilei.

6. Prea multa lumină în cameră

Dacă dormitorul tău este prea luminos, nu ai nicio speranță de a dormi opt ore.

7. Distrageri electronice

Nu în ultimul rând, am auzit cu toții despre efectul nociv al utilizării excesive a televizorului și a telefoanelor mobile înainte de ora de culcare. Telefoanele și iPad-urile din dormitor sunt dăunătoare și stau în calea unui somn  de calitate.

 

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play


Cele mai noi știri

Cele mai citite știri







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


nxt.22
YesMy