Cum să pierzi cinci kilograme într-o săptămână. Dieta care nu dă greş

Ana Vasilesu / 10 aug 2019 / 01:59 Salveaza PDF Comentarii
Pierderea în greutate
Descriere foto: Pierderea în greutate

Vă prezentăm o dietă dedicată tuturor celor care vor să slăbească repede şi sănătos.

Luni

 

Mic dejun: smoothie de banane cu lapte degresat.

Prânz: dovleac fiert, 2 bucăți de carne macră la grătar și o farfurie cu fructe uscate.

Cina: salată de legumei, piept de pui la cuptor și un ceai natural rece.

Marţi

 

Mic dejun: două felii de pâine prăjită integrală, brânză cu smântână și o cană de lapte degresat.

Prânz: un ou fiert, o farfurie cu legume fierte și un fruct de sezon.

Cina: o salată

Miercuri

 

Repetați același meniu ca luni.

Joi

 

Mic dejun: două bucăți mici de brânză degresată, o cană de lapte degresat și doua prăjituri integrale.

Pranz: piept de pui şi spanac copt.

Cina: salată cu roșii și ceapă și  omleta.

Vineri

 

Repetați meniul marți.

Sâmbătă și duminică

 

În aceste zile, puteți alege orice fel de mâncare dintre cele menționate mai sus, putând amesteca în felul acesta diferite alimente. Așadar, sâmbătă și duminică, trebuie să alegeți preparatele pe care doriți să le mâncați, în funcție de mâncărurile pe care le-ați consumat în celelalte zile.

VEZI ŞI Dietă pentru femei ocupate. Slăbeşte uşor în şapte zile

 


Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.26