Banca Transilvania foloseşte soluţii Oracle pentru a susţine creşterea profitului, a veniturilor şi a bazei de clienţi

[] []

21 mai 2014 / 15:45
Salveaza PDF Comentarii

Banca Transilvania, una din cele mai mari instituţii bancare din România, foloseşte aplicaţii Oracle pe sisteme integrate Oracle pentru tranzacţii mai rapide, pentru o experienţă mai bună în colaborarea cu clienţii şi pentru a-şi reduce complexitatea sistemelor IT.

Banca Transilvania, una din cele mai mari instituţii bancare din România, foloseşte aplicaţii Oracle pe sisteme integrate Oracle pentru tranzacţii mai rapide, pentru o experienţă mai bună în colaborarea cu clienţii şi pentru a-şi reduce complexitatea sistemelor IT.

 

Rezumat

· În cadrul unei iniţiative de business care are drept scop modernizarea şi extinderea operaţiunilor sale, Banca Transilvania şi-a modificat sistemele IT folosind o combinaţie de aplicaţii Oracle pe sisteme integrate Oracle. În urma implementării acestor soluţii IT, Banca Transilvania poate susţine extinderea bazei de clienţi, să mărească numarul de credite acordate şi de depozite atrase, dar şi să îşi mărească profitul.

 

Detalii

· Într-un proiect complex de transformare din punct de vedere IT, Banca Transilvania, una dintre cele mai mari trei bănci din România, a implementat un nou sistem de core-banking, CRM, soluţii de combatere a fraudei şi a spălării de bani, precum şi alte platforme pentru a răspunde provocărilor industriei financiare actuale şi pentru a-şi consolida poziţia pe piaţă.

 

· În 2013, Banca Transilvania a implementat Oracle Flexcube, soluţie Oracle modulară şi integrată, concepută pentru instituţiile financiare. Proiectul a ajutat Banca Transilvania îşi îmbunătăţească experienţa de relaţionare cu clienţii, prin posibilitatea de a procesa tranzacţii în timp real, 24/7, prin toate canalele electronice (Internet Banking, Mobile Banking, carduri etc.), în condiţii îmbunătăţite de funcţionalitate, securitate, performanţă si disponibilitate. Banca Transilvania este în măsură să optimizeze procesele specifice de sfârşit de zi, lună sau an, precum şi să crească automatizarea şi simplificarea acestora.

 

· Banca Transilvania implementează în prezent aplicaţiile Oracle de Combatere a Spălării de Bani şi serviciile Oracle Anti-Fraudă Finaciară.

 

· Banca Transilvania a decis de asemenea implementarea sistemului Oracle Siebel CRM pentru a identifica nevoile clienţilor, pentru a reacţiona mai repede la schimbările pieţei şi pentru a oferi noi produse.

 

· Noile aplicaţii rulează pe tehnologia de ultimă generaţie Oracle Exadata şi Exalogic, pe sisteme pre-integrate Oracle care susţin performanţa înaltă şi infrastructura de management.

 

Citate

· Ömer Tetik, CEO Banca Transilvania, declară: „În atingerea ţintelor ambiţioase şi pentru creşterea agresivă a Băncii Transilvania, Oracle ne-a asigurat – mai ales din 2013, de când avem noul core-banking – platforma IT necesară. Am atras peste 100.000 de clienţi noi, cota de piaţă în funcţie de active a crescut până la aproape 9%, volumul creditelor a crescut cu 12%, iar depozitele, cu 14%. Printre priorităţile noastre ca bancă se numără investiţiile în IT, pentru a livra servicii rapide şi sisteme avansate de securitate a tranzacţiilor”.

 

· Sorin Mîndruţescu, country leader Oracle România afirmă: "Rularea aplicaţiilor Oracle la cea mai înaltă performanţă Oracle oferă companiilor o infrastructură IT puternică, fiabilă şi rentabilă, care conduce la creşterea afacerii. Sunt încântat să văd acest exemplu de succes al unei implementări Oracle-on-Oracle, care oferă Băncii Transilvania un real avantaj competitiv în sectorul serviciilor financiare."



Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.26