Andreea Sava: Pașii unui antrenament eficient - VIDEO

Rodica Mitu / 16 ian 2018 / 08:58 Salveaza PDF Comentarii
Andreea Sava, ce carențe din organism indică fiecare poftă
Descriere foto: Andreea Sava, ce carențe din organism indică fiecare poftă

Mișcarea este sănătate curată, spune Andreea Sava, și, cu cât înaintați în vârstă, veți înțelege acest lucru. Într-o postare pe blogul personal, jurnalista prezintă pașii unui antrenament eficient.

Încălzirea

Este foarte important să vă încălziți, mai ales dacă sunteți începători. Vă feriți de accidentări, veți fi mai eficienți plus că încălzirea se face cu exerciții de tip cardio care sunt foarte eficiente când vreți să slăbiți. 4 minute sunt suficiente. Iată și un exemplu:

 

Exerciții pentru toate grupele de mușchi

Este important să vă antrenați tot corpul, chiar dacă, de exemplu, vă interesează doar să aveți abdomen plat, de exemplu. Deși partea cu abdomenul este printre cele mai dificile. La fel și cu picioarele. Câți umflați cu pompa la sală n-ați văzut și cum balon fix sub pieptul pleznind eventual de tot felul de prafuri? Sau cu picioare ca de găină leșinată.   Nimic nu mi se pare mai ridicol.

Trebuie să aveți grijă de tot corpul vostru plus că doar așa veți obține un aspect armonios. Așadar, chiar dacă nu faceți în același antrenament exerciții si pentru abdomen, și pentru fund, picioare, piept și brațe, aveți grijă să vă ocupați măcar o dată pe săptămână de fiecare. Chiar dacă insistați pe părțile care vă interesează în mod special.

[citeste si]

De asemenea, foarte important este să variați exercițiile și să le combinați în rutine diferite. În special abdomenul și fesierii au nevoie în permanență de provocări. Odată ce au apucat să se obișnuiască, efectele vor înceta să mai apară. Tocmai de asta, pe canalul de YouTube am pus filmulețe diferite cu exerciții pentru principalele grupe de mușchi.

Citiți continuarea AICI.



Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.23