Specie necunoscută de dinozaur carnivor, descoperită în Argentina - Video

O nouă specie de dinozaur carnivor care a trăit în urmă cu 80 de milioane de ani a fost descoperită în Argentina iar studierea sa îi va ajuta pe paleontologi să înțeleagă mai bine originile evoluției dinozaurilor din genul megaraptorilor, conform unui studiu publicat miercuri în revista Plos One, transmite AFP, potrivit Agerpres.

Fragmentele de schelet au fost descoperite la Sierra Barrosa, în nord-vestul Patagoniei. Paleontologii au recuperat craniul aproape complet al dinozaurului, o premieră pentru dinozaurii din această familie.

Prezentând o serie de caracteristici craniene unice, acest dinozaur, ale cărui rămășițe au fost dezgropate încă din anul 2000, pe când nu se știa încă natura descoperirii, a primit numele 'Murusraptor barrosaensis'.

Specimenul era un dinozaur "tânăt adult", incomplet dezvoltat, însă trăsăturile sale sugerează că la maturitate acești dinozauri erau comparabili ca talie cu megaraptorii din specia Aerosteon și Orkoraptor.