Comania condusă de Mark Zuckerberg, Meta, care are în subordine rețelele de socializare Facebook și Instagram, se pregătește pentru o serie de schimbări majore. Acestea vizează, în principal, limitarea campaniilor publicitare.
Gigantul Meta, care controlează Facebook și Instagram, a anunțat că urmează să facă o serie de modificări radicale. Acestea se referă la limitarea campaniilor publicitare cu potențial dăunător. Meta urmează să impună restricții care vizează capacitatea agenților de vânzări de a targeta adolescenți. În consecință înceăând cu luna februarie, rețelele de socializare Facebook și Instagram nu vor mai permite companiilor să își direcționeze reclame către adolescenți în funcție de sex, ci doar în funcție de vârstă și locație, scrie AdEspresso.
Urmează ca Meta, în luna martie să extindă preferințele de reclame în Facebook și Instagram pentru a le da șansa adolescenților să poată alege să vadă mai puține argumente de vânzare pentru un anumit subiect. Adolescenții ar putea opta pentru a ascunde reclamele anumitor agenții de publicitate. De asemenea, ei vor putea avea posibilitatea de a minimiza automat categorii întregi, cum ar fi serialele TV sau încălțămintea.
În ultima vreme, Meta a început să impună restricții din ce în ce mai severe asupra în ceea ce privește conținutul pe care adolescenții îl pot consuma. În 2021, Facebook și Instagram au interzis agențiilor de publicitate să folosească interesele adolescenților pentru a viza reclame. Instagram a impus adolescenților sub 16 ani să dețină un cont privat, iar anul acesta a limitat conținutul sensibil pentru toți utilizatorii adolescenți noi. Meta a limitat, de asemenea, capacitatea adulților „suspecți” de a trimite mesaje adolescenților pe ambele platforme.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu