Ca urmare a pandemiei de COVID-19 și a restricțiilor impuse de SUA, compania chinezească Huawei înregistrează pierderi imense pe piețele europene.
Deși compania Huawei a terminat anul trecut cu vânzări impresionante și se îndrepta și anul acesta spre un nou an cu vânzări mari, livrările companiei de unități către magazine în cel de-al treilea trimestru din 2020 sugerează că declinul companiei pe piața de smartphone-uri a început și probabil că se va accentua în viitor. Ca urmare a problemelor economice cauzate de pandemia de coronavirus, dar și restricțiilor impuse de Statele Unite ale Americii, gigantul chinezesc a înregistrat pierderi imense pe piața Europei de Vest.
Dar nicăieri în lume nu a scăzut Huawei mai mult decât a făcut-o în Europa de Vest. Conform unui studiu de piață IDC, compania a scăzut pe locul al patrulea în vânzări în rândul producătorilor de smartphone-uri, înregistrând un volum de vânzări cu aproape 60% mai mic decât în aceeași perioadă a anului trecut (2,5 milioane, față de 6,2 milioane).
Clasamentul IDC prezintă piața din Europa de Vest într-o scădere de 6,5% față de trimestrul al treilea din 2019. Samsung, liderul pieței, care a vândut 10,3 milioane de smartphone-uri și deține 35,6% din piața din Europa de Vest. În același timp, scăderea Samsung față de anul trecut este de 6,9%, potrivit Descopera.ro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu