Arderea grăsimilor. Top 5 alimente esențiale

Bianca Ştefan / 27 aug 2018 / 20:01 Salveaza PDF Comentarii
Alimente
Descriere foto: Alimente

Există alimente bogate în calorii care contribuie, prin compușii lor, la arderea grăsimilor, intensificarea arderilor și la creșterea masei musculare. 

Iată, așadar, 5 exemple de alimente oferite de Andreea Sava pe blogul personal.

1. Carnea slabă
Pui, curcan, carne roșieaceasta din urmă, însă, cu măsură, de 2 ori pe săptămână recomand eu. Proteinele sunt descompuse mai greu de organism care trebuie să depună un efort mai mare așadar și procesele metabolice vor primi un impuls suplimentar. În plus, sunt esențiale pentru creșterea masei musculare, adică ceea ce ne dorim: mai mulți mușchi, mai puțină grăsime. Desigur că nu prăjită.

2. Ouăle

Și ele surse excelente de proteine.

3. Urda

Am mai spus de nenumărate ori, urda este o adevărată minune printre lactate: conține foarte puțină cazeină, adică acel compus din lapte pe care organismul uman are probleme să-l digere, o cantitate acceptabilă de grăsimi dar mulți aminoacizi esențiali pentru creșterea masei musculare și intensificarea arderilor.

4. Cartofii

Cartofii sunt foarte vitregiți de curele de slăbire moderne și au o reputație proastă doar din cauza industriei fast food și a modurilor defectuoase de preparare din bucătăriile moderne. Preparați și combinați corect, cartofii, mai ales cei roșii, nu doar că nu îngrașă dar te ajută să slăbești.

De la profesorul Mencinicopschi am aflat că, prin fierbere sau coacere în coajă și apoi răcire, amidonul din cartofi se transformă în amidon rezistent care se comportă ca o fibră alimentară deci stimulează tranzitul intestinal.

Cartofii nu se prăjesc și nu se combină cu pâine, făinoase și carne. Ci doar cu legume, care pot fi fierte, gratinate sau sub formă de salată.

5. Migdalele

Sunt bombe calorice, au în jur de 575 de kcal la 100 de grame. Vin, însă, cu o cantitate mare de proteine, fibre și grăsimi sănătoase. Adică stimulează tranzitul intestinal, intensifică arderile și ajută la creșterea masei musculare.

Vezi și: Cele mai nocive grăsimi pentru creier



Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.26