Andreea Sava: pași în lupta cu celulita

Rodica Mitu / 20 feb 2018 / 19:24 Salveaza PDF Comentarii
Descriere foto:

Jurnalista Andreea Sava spune că adevărul despre celulită e că "mai toate femeile o au, pentru că, genetic, sunt predispuse la așa ceva"

În acest context, a scris pe blogul personal despre o serie de pași în lupta cu celulita:

Bea multă apă

Hidratarea este esenţială pentru organism. Fiecare celulă din corpul tău are nevoie de apă pentru a funcţiona corect. Spun asta aproape la fiecare postare pentru că e foarte important. Pielea are nevoie de apă ca să-şi păstreze elasticitatea, muşchii au nevoie de apă pentru a se tonifia. Iar hidratarea se face cu apă sau ceai, nu cu sucuri, cafea sau orice altă băutură îți vine în minte. Există diverse păreri cu privire la cantitatea optimă pe care trebuie să o bei. De la 2-3 L pe zi, până la 30 ml/kg corp. Desigur dacă faci efort sau temperaturile sunt ridicate, trebuie să creşti şi consumul de apă.

Alimentele prietene şi Omega 3

Prăjelile nu au ce căuta în viaţa ta dacă vrei să nu ai celulită. Nici alimentele de tip fast food, ronţănelele de orice fel, cărnurile procesate, excesul de zahăr rafinat şi sare, băuturile carbogazoase. Nu este atât de groaznic pe cum pare la prima vedere. De exemplu, consumă pâine integrală în loc de albă. Dar cu măsură. 

Fructele roşii (afine, coacăze, zmeură) sunt surse ideale de antioxidanţi, bananele stimulează circulaţia şi împiedică retenţia de lichide, citricele şi ananasul stimulează producerea de colagen prin conţinutul mare de vitamina C. Fructele şi legumele sunt, în general, o sursă foarte bună de fibre. Atenție, însă, de preferat este să consumi fructele în prima parte a zilei şi nu împreună cu alte alimente.

De asemenea, nu trebuie să elimini grăsimile din dieta ta. Din contră. Grăsimile bune te ajută. Acizii graşi esenţiali Omega 3 ajută la diminuarea aspectului „coajă de portocală", reduc procesele inflamatorii şi oxidante din organism, încetinesc procesul de îmbătrânire. Cele mai la îndemână surse de Omega 3: somon, ton, macrou, sardine, hering dar şi nucile de orice fel şi seminţele de in. Nucile, însă, trebuie să fie crude sau coapte. Cum spuneam: prăjelile n-au ce căuta în viaţa ta.

[citeste si] 

Nu sări peste micul dejun

Este cel mai important aliat al tău. Un mic dejun consistent îţi dă energie pentru toată ziua. În plus, dacă sari peste el, vei ajunge înfometată peste zi şi vei mânca tot felul de prostioare pe care nici nu vei avea timp să le consumi.

Citiți continuarea AICI.



Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


n-nxt.11