FICOSOTA ANUNŢĂ REZULTATELE FINANCIARE PENTRU 2014

Ficosota, producător internaţional activ în peste 40 de ţări, ce oferă produse pentru îngrijirea casei şi îngrijirea personală, consumabile igienice din hârtie şi snacks-uri, anunţă situaţia financiară raportată în urma activităţii pe piaţa din România în anul 2014. Ficosota este un jucător important pe piaţa europeană; de asemenea, compania se află în proces de extindere pe pieţele din Asia şi America de Nord şi de Sud, înfiinţând birouri în Singapore (2013) şi New York (2014).

Ficosota, producător internaţional activ în peste 40 de ţări, ce oferă produse pentru îngrijirea casei şi îngrijirea personală, consumabile igienice din hârtie şi snacks-uri, anunţă situaţia financiară raportată în urma activităţii pe piaţa din România în anul 2014. Ficosota este un jucător important pe piaţa europeană; de asemenea, compania se află în proces de extindere pe pieţele din Asia şi America de Nord şi de Sud, înfiinţând birouri în Singapore (2013) şi New York (2014).

Pe piaţa locală, performanţa economică a companiei Ficosota a avut o creştere rapidă pe parcursul celor 10 ani de activitate. În anul 2014, compania a depăşit o cifră de afaceri netă de 100 de milioane LEI, raportând o creştere de 16.476.339 LEI comparativ cu anul 2013, şi o creştere de 41.557.314 LEI comparativ cu anul 2012.

Cifra de afaceri a Ficosota a crescut gradual în fiecare an; luând în calcul ultimii 3 ani, 2014 a fost al doilea an consecutiv care a înregistrat o creştere de două cifre. Astfel, cifra de afaceri a crescut cu 19% în anul 2014 comparativ cu anul 2013, în timp ce anul 2013 a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri de 41% comparativ cu anul 2012.

Cele mai importante branduri care au generat creşterea cifrei de afaceri a companiei în anul 2014 au fost: Savex (brand de detergenţi de rufe, cu o creştere a cifrei de afaceri de 39%, comparativ cu 2013), Pufies (brand premium de scutece de unică folosinţă pentru copii şi şerveţele umede, cu o creştere a cifrei de afaceri de 79%, comparativ cu 2013) şi Kubeti (brand de snacks-uri pentru copii, care şi-a menţinut acelaşi nivel, după ce aproape şi-a dublat cifra de afaceri în anul 2013 faţă de anul 2012).

„Ultimii 3 ani de activitate pe piaţa din România au adus rezultate remarcabile pentru Ficosota. Cifra de afaceri a companiei a înregistrat o creştere însemnată datorită investiţiei permanente în inovaţia produselor, îmbunătăţirii calităţii acestora, procesului de distribuţie şi mixului de comunicare. Abilitatea noastră de a oferi un mix perfect de produse premium şi mainstream pentru a acoperi o gamă foarte largă de nevoi din categoria produselor pentru casă şi îngrijire personală, a consumabilelor igienice din hârtie şi a snacks-urilor, ne-a permis să ne apropiem de consumatorii români. Suntem aici pentru a le câştiga preferinţele!”, declară Iliya Arbov, director general Ficosota România şi Bulgaria.

 

Perspectivă pentru dezvoltarea companiei în anul 2015

Ficosota intenţionează să-şi continue investiţia în dezvoltarea portofoliului de produse, a distribuţiei şi a mixului de comunicare, iar pentru anul 2015 este prognozată o creştere a cifrei de afaceri de două cifre.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel