Coronavirus - COVID 19
România în stare de urgență
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642
sau la adresa de e-mail [email protected]

CallPoint organizează primul eveniment de responsabilitate socială TELUS Day of Giving

DCNews Team, michirita / 19 sep 2013 / 12:18

Una dintre principalele valori ale CallPoint powered by TELUS are ca scop crearea unui impact tot mai mare în comunitățile defavorizate. CallPoint, unul dintre liderii industriei de call center și BPO (business process outsourcing), organizează în data de 21 septembrie primul eveniment de responsabilitate socială - TELUS Day of Giving.

În 2012, CallPoint a devenit parte a TELUS International, divizia internațională a TELUS, o companie care este unul dintre liderii pieței canadiene de telecomunicații. În anul 2010, Association of Fundraising Professionals a desemnat TELUS drept cea mai filantropică firmă din lume. În fiecare an, membrii echipei TELUS din întreaga lume își dedică, timp de o zi, timpul și energia în favoarea unor acțiuni de responsabilitate socială în comunitățile în care activează, aplicând filozofia TELUS “we give where we live”. În acest an, generozitatea TELUS Day of Giving va ajunge și în România. În colaborare cu Crucea Roșie, filiala Sector 5, activitățile de voluntariat vor avea ca scop reabilitarea Centrului de primiri urgențe "Ciresarii 2" din București.

"În cadrul TELUS International punem accent pe inovare în domeniul relațiilor cu clienții datorită muncii în echipă, a gândirii agile și a culturii care pune clientul pe primul loc. Compania s-a dezvoltat, iar extinderea în Europa de Est prin parteneriatul cu CallPoint a reprezentat un pas firesc. Suntem încântați deoarece putem împărtași modul în care sprijinim comunitățile să devină sigure, sănătoase și fericite printr-un spirit de voluntariat autentic și inspirațional,” a declarat Jeffrey PURITT, președintele TELUS International, care va veni în România pentru a lua parte la acest eveniment special.

“Ne onorează faptul că 100 de angajați ai CallPoint participă la acest eveniment de responsabilitate socială,” declară Grégoire VIGROUX, Co-Director CallPoint. “Suntem plini de recunoștință pentru modul în care membrii echipei noastre s-au implicat pentru a aduce un strop de culoare în viața copiilor defavorizați.”

Crucea Roșie, filiala Sector 5 este partenerul strategic al CallPoint. Împreună cu Centrul de transfuzie sanguină Bucureşti și Crucea Roşie Norvegiană, în luna aprilie a acestui an a fost organizată o campanie de donare de sânge, iar angajații CallPoint au fost primii donatori.

Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


dcn.n-nxt.25