Arctic a numit un nou Director General

[] []

22 oct 2014 / 14:43
Salveaza PDF Comentarii

Arctic, liderul pieței de electrocasnice din România, l-a numit pe Hasan Ali Yardimci în funcția de Director General, începând cu octombrie 2014.

Arctic, liderul pieței de electrocasnice din România, l-a numit pe Hasan Ali Yardimci în funcția de Director General, începând cu octombrie 2014.

Yardimci a preluat conducerea de la Monica Iavorschi, care a fost promovată în cadrul grupului de care aparține compania, Grupul Arçelik, în funcția de International Marketing Director. 

Noul Director General al Arctic s-a alăturat Grupului Arçelik în anul 2009 ca Director de Planificare Strategică și Dezvoltare în Afaceri. În timpul mandatului său, a avut o contribuție importantă în deschiderea unor noi piețe pentru Grupul Arçelik în zone precum Africa, Asia și Pacific, prin conceperea unor inițiative de greenfield, fuziuni și achiziții.

Înainte de Grupul Arçelik, Hasan Ali Yardimci a lucrat în domeniile de consultanță strategică, retail și bunuri de larg consum în cadrul unor companii precum McKinsey & Co și Sears Holdings. Yardimci deține o diplomă MBA în cadrul Școlii Kellogg de Management de la Universitatea Northwestern din Statele Unite ale Americii și o licență în inginerie mecanică obținută la Universitatea Boğaziçi din Turcia.

În timpul mandatului său, Monica Iavorschi a reușit să transforme Arctic într-una dintre cele mai competitive companii din România, cu o cotă de piață de 35%, și într-unul dintre cei mai importanți exportatori români. În noua sa poziție, ea va fi responsabilă de strategia globală de marketing și operațiuni din cadrul Grupului Arçelik.


Despre Arctic

Arctic este una dintre cele mai importante companii din România, cu peste 2.500 angajaţi şi cifra de afaceri în 2013 de 284 milioane euro.

Pe piaţa locală, Arctic şi-a consolidat poziţia de lider şi în 2014, cu o cotă de piaţă de 35%, ca urmare a evoluţiei mărcilor Arctic şi Beko. Arctic, brand simbolic românesc pe piaţa de electrocasnice şi-a menținut poziția de lider de piață, oferind continuu produse și servicii adaptate la nevoile şi stilul de viață al consumatorilor.

În prezent, exporturile reprezintă peste 75% din vânzările totale, iar frigiderele produse la Găeşti sunt exportate în pieţe precum Turcia, Polonia, Spania, Franţa, Germania şi Africa de Sud.

Anul trecut, Arctic şi-a deschis o nouă linie de producţie la Găeşti prin care şi-a extins capacitatea de producţie cu 25%.

Arctic este singura companie industrială din România care a implementat standardele TPM şi care în 2013 a primit Premiul pentru Excelenţă în TPM dezvoltat de Japan Institute of Plant Maintenance. Arctic este și primul producător care primește distincția Platinum Certificate pentru Eficiență Energetică în Producție din România, ca o recunoaștere a eforturilor sale în direcția unei fabricații ecologice.

 

Despre Grupul Arçelik

Înființat în 1995, Grupul Arçelik, parte a Koç Holding, activează în domeniul producției şi comercializării de produse electronice și electrocasnice de folosință îndelungată.

Koç Holding este clasat printre primele 350 de companii la nivel mondial, cu poziţii de lider atât la nivel intern cât şi internaţional, în diferite sectoare, precum energie, automobile, bunuri de folosinţă îndelungată, finanţe, industrie alimentară şi bricolaj, care oferă un potenţial de creştere considerabil pe termen lung.

În prezent, Grupul Arçelik are aproximativ 25.000 de angajați la nivel global şi 14 unități de producție în Turcia, România, Rusia, China şi Africa de Sud. Compania furnizează produse şi servicii în peste 130 de ţări, având birouri de vânzări și marketing în 25 țări și deține 10 branduri (Arçelik, Beko, Grundig, Blomberg, Elektrabregenz, Arctic, Leisure, Flavel, Defy şi Altus).

Grupul Arçelik este unul dintre principalii jucători de pe piața de produse electrocasnice, atât în Turcia, cât și la nivel internațional. Grupul este în continuare lider de piaţă în aparatura electrocasnică, aparatură încorporată, aparate de aer condiţionat şi televizoare LCD în Turcia, şi îşi continuă creşterea rapidă şi la nivel internaţional. În prezent, Grupul Arçelik este a doua mare companie din sectorul său de activitate din Europa. Marca Beko deţinută de companie este a treia mare marcă de aparatură electrocasnică din Europa. Pe lângă poziţia sa de lider pe piaţa internă, Arçelik este lider de piaţă şi în România, cu marca „Arctic”, în Africa de Sud, cu marca „Defy” şi în Marea Britanie, cu „Beko”.

În 2013, Grupul Arçelik a înregistrat o cifră de afaceri consolidată de 4,4 miliarde de EUR. Vânzările internaţionale reprezintă aproximativ 60% din cifra de afaceri a companiei. În prima jumătate a anului 2014, compania a înregistrat o cifră de afaceri consolidată de 2 miliarde de euro.

Lider absolut în ceea ce privește cererile depuse pentru eliberarea de brevete de invenție în Turcia, în ultimii 5 ani, la nivel internațional Grupul Arçelik este în top 200 de companii semnatare ale Tratatului Internațional de Cooperare în domeniul brevetului (PCT), tratat administrat de Organizaţia Mondială a Proprietăţii Intelectuale.



Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.23