Ediția online de astăzi a publicației spaniole Astfel, publicitatea intră într-o nouă etapă, în care, pentru o perioadă de timp definită, marile firme renunță la elementele proprii de identificare și le adoptă pe cele ale companiei care plătește publicitate. Este un risc pe care și-l pot asuma numai marile companii, care sunt foarte cunoscute, pentru că nimic nu este mai periculos pentru o firmă decât să-și schimbe elementele de identificare cu care și-a obișnuit clienții.
Mai întâi s-au integrat anunțuri, după aceea publicitate pop-up, branduirea site-ului în sensul includerii publicității în partea superioară a paginii și în locurile rămase de obicei goale, din părțile laterale, iar acum braduirea totală prin schimbarea logo-ului și a tuturor elementelor de identificare. Aceasta este evoluția publicității pe internet, care a luat proporții în ultimul timp și se așteaptă să aibă o evoluție din ce în ce mai rapidă în viitorul apropiat.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu